2018年12月23日星期日

住家飯 @ 家姐屋企 ( 23-DEC-2018 )

新加坡買嘅鹹蛋炸魚皮         



本身家姐話叫 Pizza   但我哋話唔太餓   求其淥上海麵就算   大食就食咗 2 個印尼撈麵   佢其實應該係好餓   哈哈



芒果 + 青提子



( 23-DEC-2018  SUN )

今朝 7 點起身   沖埋涼就去食早餐   好攰呀   哈哈 ~   



8 點 45 分出門口   去到尖沙咀集合地點都只係 9 點 20 分   正諗住周圍行下   點知見到表弟兩公婆   咁一齊吹水好過喇   無耐阿姨同姨丈都嚟埋   傾下傾下都 9 點 40 分   可以上車喇   9 點 55 分開車   半個鐘就到廸士尼樂園會議中心喇 ~

一去到都已經有唔少來賓到咗   咁本身今日喺 Outdoor 舉行婚禮   但因為落雨關係   要喺會場入面囉 ~


每個來賓都會拎 1 隻做紀念   我表妹親手整㗎   用咗 1 年時間整呢   要整百幾隻呀   勁





我拎咗八哥比家姐   等佢來就再幫姐夫拎



估唔到有食物供應 



記得係有印度咖哩味   同埋有蟹肉   我同表弟話有格甩底味   佢話咁形容   點食呀 ?!   我話呢種味先正宗   快啲食啦   哈哈



 隻蝦好爽呀   好味道



好似係帶子



酥皮嘢唔食 lu



我諗咗好耐   食唔食檸檬 Tart 好呢 ?!  最後忍唔住都係食   我覺得超級好味道呀   酸酸甜甜   如果可以拎走就好   哈哈哈哈



無食呀



家姐見到爆谷勁開心   係咁話好好食



送比新人嘅祝福字條



主角出場喇   哈哈哈哈   其實我唔鍾意米奇米妮   今日見到佢哋又覺得佢地好得意   肥肥嘟嘟咁



馬卡龍回禮   



甜品區無人   可以影下相   哈哈



好壯觀呀   哈哈







我嘅第 1 Round   其實我每樣分啲比里奧大人同家姐



第 2 Round   我終於可以狂食生嘢喇   哈哈   但壽司飯好乾   食完 2 塊煙三文魚就好滯   食唔落其他鹹嘢了  



抖陣就第 3 Round   就係食雪糕同 Cheese Cake   我覺得自己好細食   哈哈哈哈



曾經好鍾意佢㗎







食到咁上下就有高飛出場   即係影相時間   壓軸係 Daisy Duck   又個個都出去影   勁開心 ~

我地坐 3 點 10 分嘅 Shuttle Bus 出尖沙咀   點知出到去勁塞車   4 點 10 分先到尖沙咀呀 ~ 
 



開始落大雨   我哋坐巴士去官塘   再轉另一架巴士去家姐屋企   去到都 5 點半 ~

一入屋   大食見到 Berry 就要抱喇   不過我唔比佢抱咁耐   因為我都想抱   哈哈 ~

Berry 終於精神番啦   成日周圍走   但一抱住佢   佢又瞓喎   又嗲到暈   搞到我成日好鬼掛住佢呢 ~

細細粒   真係勁得意



佢對眼好大呀





大食抱佢   但佢個樣好唔願意咁   哈哈



大食真係抱得佢好唔舒服   所以 Berry 掙扎呀



個樣幾驚   哈哈哈哈



眼神充滿恐懼   哈哈



好在 Berry 肯瞓床仔   所以里奧大人即幫佢影相



成日八八卦卦咁   勁得意呀



我抱佢嘅時候   佢成個身係灘哂落我度㗎   佢真係重咗呀   感恩感恩



里奧大人又走過嚟抱佢



嗲到佢吖



我再抱 Berry 嘅時候   我聽到家姐同工人講   問 xxx 太太拎番   我心諗   我拎咗佢啲咩 ?!   要問我拎番 ?!   原來係要拎番 Berry    因為佢要食藥呀   哈哈



佢要食滴滴金呀   



仲有其他藥要食   一日食 8 次定 10 次   仲要次次嘅時間係唔同   好記得有 1 次要喺夜晚 12 點食   所以家姐唔瞓得住   哈哈 





佢對眼好似成日啤住人咁







以為佢食完   原來抖陣又再食   佢個樣都好攰了   呵呵



之後喺我度瞓覺   佢鍾意掂住我條頸瞓㗎





佢灘喺我身上瞓覺   幾咁舒服





家姐同事知佢養緊狗仔   家姐有次做做下嘢   有個同事叫 "Berry 媽"   家姐定定神問同事係咪叫佢 ?!   家姐話好似啲夜總會叫人乜媽乜媽咁   哈哈 ~

家姐話 Berry 依家好搞鬼   成日識得叫工人做嘢   咁家姐放咗啲暖手包喺佢張床仔   又有張厚啲嘅被蓋住佢   佢熱得滯呀   喺張床仔度 "R" "R" 聲   咁工人即刻喺房飛出來   就幫佢拎起張被   之後佢就繼續瞓 ~

家姐坐梳化   又係咁 "R" "R" 聲叫家姐抱   如果我住家姐附近   我好肯定會成日探佢呀 ~

里奧大人都勁鍾意 Berry   我哋食飯嘅時候   Berry 姐係咁行來行去   里奧大人已經好緊張叫我地小心睇住 Berry   之後無耐佢就抱起 Berry   肯定佢好驚人地踩親 Berry   因為佢平時成日話食飯唔好抱啲狗   有狗毛飛來飛去   依家佢抱住 Berry 食飯喎   仲係咁單手影 Berry ~


里奧大人自己好辛苦咁影 Berry 呀   哈哈   之後居然叫我幫佢影 Berry 呀   同里奧大人一齊咁耐   真係未見過咁情況   佢真係好鍾意 Berry 



仲抱到實一實



嗲到佢呢

















想瞓覺了






再影就咁嘅眼望住妳  



我好唔捨得走呀   但 8 點都要走人喇   因為大食無帶屋企 Key   阿姨叫佢早啲番   同埋差唔時間有巴士   如果走咗班車   要等半個鐘呢 ~

大食見到巴士嚟緊   咁家姐即刻再車前一個站放低佢   佢就一定坐到呢 ~

家姐 Send 比我睇   好得意呀







番到屋企都即開機洗衫   之後沖涼喇   上網睇嘢   又睇到 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言