2018年12月30日星期日

麗景國際花園酒店 @ 惠州 ( 30-DEC-2018 )

甜品







我覺得呢個係生日蛋糕



無啦啦有隻 Transformer



朱古力噴泉



生果



壽司



凍嘅海鮮



熱葷



香腸



燒鴨





豬腳薑





炸魚柳



唔記得咩煮牛舌



炸蝦



炸三文魚















烤生蠔



粉麵檔



佢煎緊牛仔骨





我嘅第 1 Round



弟兄 N 見我影相   佢話拎埋啦   之後原來無再 Refill 了



第 2 Round 主要食牛仔骨   估唔到薯條都好食喎



粟米好大條   同埋好甜呀



里奧大人食㗎   我無食呢   同埋我掛住食掛住傾   唔記得影佢食咩添



燉雞湯



我見到煎魚   所以要 2 條



好味呀   因為唔腥



每人會送一個木瓜燉雪蛤膏   我只能食木瓜



芒果布甸口感怪怪的   但焦糖燉蛋好味道呀



食埋雪糕先夠完美   哈哈



( 30-DEC-2018  SUN )

感恩一覺瞓到 10 點   起身嘅時候   里奧大人仲以為我校錯鬧鐘添呀   因為佢都好好瞓呢   哈哈 ~

我唔知原來要着套按摩衫褲先可以去食早餐   所以刷埋牙就即去食早餐先喇 ~



去到餐廳   見到姊妹 M & 老闆娘兩 Pair   其餘就出去食   因為全團人得我無上網   所以 Ivy 好驚我未起身   咁姊妹 M 即影番張相   等佢知道我哋一齊食緊早餐   哈哈 ~



餐肉蛋公仔麵 (RMB38) - 都好大碗喎   好在 Share 食   今次到我忍唔住要食西瓜   因為個喉嚨好痛   食完舒服好多咁



如果無 Book 房就好似喺呢度瞓   我就唔會喇   始終我鼻鼾聲好大   一定嘈住人哋囉



食完即番房沖涼喇   我哋習慣尋晚執定所有嘢   沖埋涼就執埋日用品   咁樣就快好多呢 ~

拖喼真係好方便   始終呢兩日天氣比較凍   衫都厚啲   同埋我一定要換衫同褲   所以里奧大人成日話我麻鬼煩囉



水會地方好大



成日搭 Lift 上上落落   但成日記錯樓層   哈哈



尋晚就係一出 Lift 係男賓部   咁我行去女賓部又無認路   唉



11 點半就一齊喺 Lobby 等   我哋個個都有早無遲   哈哈 ~

里奧大人話想影低房卡   咁張劵又捲埋咗   個職員即刻按住張劵   比里奧大人影相   等我哋影完先走



老闆娘兩公婆負責 Check-out   辛苦佢哋啦   今次行程都係佢哋負責安排㗎



搞掂哂就即出發去羅湖   我哋去小桃源飲茶   估唔到要等位呀   好似等咗半個鐘 ~

今次同每個弟兄姊妹都傾下偈   呢啲感覺非常之好   因為平時真係好少時間傾偈   今次個個都好少兩公婆一齊行   除咗食飯   個個掛住傾偈唔願停   哈哈 ~

里奧大人同男子組又係傾唔停   不過佢同教會啲弟兄真係好多話題   有時我同姊妹傾完   佢哋都未傾完 ~

咁我尋日搽 Hand Cream   又順便比埋姊妹 M 搽   原來佢勁鍾意 Lemongrass 嘅味道  之後我比哂所有姊妹搽   咁啱老闆娘 1 月會去泰國   佢哋個個叫老闆娘幫手買幾支   不過我話 MBK 無咩嘢行   我都係為咗買 Hand Cream 先去咋 ~


@ 小桃源酒家



蒜蓉蒸秋葵   咁樣整又好味道喎







生滾滑雞粥   呢個好味道呀   可能我唔多舒服   好想食熱嘢



福建炒飯



一次過拎出來   我都影唔切   哈哈



我叫嘅茶粿   口感係腍 Pat Pat 



唔記得咩甜品 



以前成日喺羅湖商業城按摩   嗰時好鬼平㗎咋   一百人仔 3 個鐘   咁嗰時啲人仔又好好駛   所以好多時都會嚟按摩呢       



我哋約埋另一對姊妹 L 兩公婆 3 點喺羅湖集合   再一齊行去搵昇寶嘅團友   今次參加佢哋嘅 "純玩天半團 (團費 $529/人 & 導遊費 $60/天)"   我依家先知有天半團咋 ~


@ 羅湖口岸



我哋個團只係 23 人   但安排一架 53 人大巴   勁正喎   大把位任你坐   哈哈



惠陽淡水五星級麗景花園大酒店



房卡 & 早餐劵



一入房即 Check 下啲嘢有無問題   最緊要有熱水   搞掂哂   大家又出去周圍行下喇 ~


今晚我哋有感恩晚會   所以買啲零食呢





影呀影



我哋買咗 1 隻燒鴨



無咩人嘅街   真係好舒服



喺呢間花佳商場買咗椰汁同菠蘿啤   我就私人買咗 3 包薯片   一陣一齊食



里奧大人影㗎   佢都係一見到 Minions 就會影比我睇   哈哈



6 點左右番到酒店食自助餐   食下傾下真係好開心   好難得咁多人可以聚埋一齊呢 ~

呢度係餐廳入面位置   但其實我哋坐近門口位置㗎   不過咁都好   因為入面好焗呀


  
8 點幾食完   之後上酒店拎番啲嘢又出去按摩喇 ~

餐廳後門有對 Hello Kitty


等 Lift 位置都好靚





呢個係真火爐    啱哂我喇   我超級凍呀   好在帶多件長袖裇衫   所以呢晚我咩都着哂上身



近近哋喺酒店範圍按腳



離遠睇好似真人



好 Cyber 咁喎



我哋男女子組分開按摩



價錢都 OK



大堂



咁有個男按摩師入嚟   我話 OK   但估唔到其他姊妹要女按摩師   因為佢哋驚男嘅好大力   咁其實我男女無所謂   但人哋入到嚟   真係唔好意思叫人走啦   之後個男按摩師都話我好受得力   哈哈 ~

按摩完就即番酒店喇   預備開感恩晚會   我哋喺組長間房開會   估唔到佢間房係最大   真係整定咁   哈哈 ~

我哋每人喺自己房拎 2 張櫈同 2 隻杯   如果有 CCTV 睇住我哋都幾搞笑   做乜鬼個個都拎住張櫈入間房 ~

擺好禮物   影埋大合照   10 點半正式開始   詩歌分享 + 感恩環節   之後又齊齊食嘢喇 ~

阿 Jack 又講番佢喺男賓部換衫嘅笑料   笑到個個肚都痛同出哂汗   呢單笑料真係好似拍戲先出現   所以我哋好多謝佢帶比我地無窮歡樂   哈哈 ~


姊妹 K 真係好有心   帶咗禮物比我哋抽獎



我提供薯片   姊妹 M 都提供咗喺泰國買嘅勁辣薯片同朱古力餅乾



呢度係 1 隻燒鴨   估唔到都好味道



原來係菠蘿啤果味飲料   個個以為係菠蘿啤   哈哈   但啱我飲喎



又圍埋一堆傾偈   同埋等里奧大人 Set-up 影相   哈哈



我抽到嘅禮物係酒心朱古力呀   我想食好耐㗎喇   但唔會買囉   因為里奧大人唔食嘛   所以一拆開見到就好開心呢   諗住開嚟一齊食   點知另一個姊妹都已經開咗佢嗰盒呢



11 點幾散會   其實頭先我都好辛苦   個身滾熱辣   但個人就好鬼凍   不過我唔敢同人講   唔想掃興   又唔想佢哋擔心 ~

所以我番房之後即沖涼   其實喼都未開   但我唔等里奧大人開喼拎洗頭水沐浴露喇   用酒店嗰啲 算喇   我只想快啲沖涼快啲瞓覺 ~

沖咗個勁熱水涼又好舒服   但其實應該唔好咁熱嘅水   始終我要降溫嘛 ~

第一次牙都唔刷就上床瞓覺   因為我好凍   好辛苦呀   咁里奧大人真係知我好唔舒服   我無試咁嘛 ~


影呢張相已經 12 點半   咁肯定里奧大人好夜先瞓了



沒有留言:

發佈留言