2018年12月2日星期日

八方雲集餃子專門店 @ 官塘 ( 2-DEC-2018 )






( 2-DEC-2018  SUN )

尋晚諗住今日唔番崇拜   想瞓番夠本   點知今日係有事奉   所以就一定要番喇 ~

8 點 45 分起身   沖埋涼就去食早餐 ~





番完學就番崇拜   尋晚牧師想食嘅 Puff 比人食哂   所以我話一陣買番比佢食   同埋買埋比其他同工一齊食 ~

崇拜完畢之後   我叫里奧大人喺教會等我   我自己去買 ~

買完番去又見唔到牧師   所以叫同工幫我交比佢   我寫低張便條再叫里奧大人幫我 Whatsapp 牧師就走人喇 ~

唉   個肚又扯住有啲痛   好似每月一到咁   但就好輕微   所以我都沖個涼   咁個人舒服啲   不過就勁眼瞓囉   之後瞓咗 1 個鐘呀   爽 ~

3 點幾去食下午茶   食完去日本城買嘢   之後番屋企 lu ~



抖到 6 點   我話早啲食晚餐   咁我可以早啲沖涼瞓覺 ~

食完就番屋企   抖陣就沖涼   之後食木瓜   里奧大人今次揀得好好味呀 ~

睇多陣電視   我 10 點半都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言