2018年12月29日星期六

寶發食館 @ 深圳 ( 29-DEC-2018 )

蒜蓉燒生蠔   我覺得蒜蓉先係主角   哈哈



東風螺   我無食呀   驚好油



豆腐好滑   好味道



薑蔥炒蜆   我食咗好多薑蔥   如果自己整到咁嘅味道就好了



豉椒炒蜆



椒鹽蝦碌   好味道呀



豉油王蝦碌



估唔到有膏



魚香茄子煲   呢個勁惹味   價錢好似 RMB68   但份量係香港嘅 2 倍



臘味炒芥蘭



蒜蓉粉絲蒸扇貝



蒜香骨   我覺得好油



炒飯   呢個係例牌   但 14 個人都足以每人一碗呀   份量超級多



榴槤 / 香蕉烤餅



生熟地豬骨湯



( 29-DEC-2018  SAT )

今朝 7 點半起身沖涼   之後食早餐   再番屋企抖陣   9 點 15 分出門口喇 ~






今日同小組弟兄姊姊一行 14 人去旅行   最難得係里奧大人 31 號唔駛請假   咁我喺 Group 話參加嘅時候   另外 1 Pair 都話佢哋都去呀   難請齊人呀   哈哈 ~

我哋約咗 10 點半喺上水火車站等   所以我哋都搭地鐵再轉火車   今次都係坐頭等   拎住個喼比較麻煩嘛 ~

咁里奧大人話早到   就去洗手間   咁我影下相   之後聽到後面把男人聲好熟   原來係阿 Jack   再見埋弟兄 P   其實我哋可能同一班車添呀   哈哈   之後 Ivy 同姊妹 M 都喺洗手間出來 ~

人齊哂再商量好後   決定去落馬洲 ~

我哋一大班人   所以全部都好少會兩公婆一齊行   個個又傾下計咁   真係多咗交流   因為好多時一散會就走人   無咩真正傾偈咁呢 ~

里奧大人掛住同弟兄傾偈   咁我哋喺步行電梯嘛   我叫里奧大人小心呀   因為差唔多到嘛   但佢終於都跌倒啦   好在弟兄即刻扶起佢   仲話里奧大人好身手   起身得快   里奧大人話最感恩係後面唔多人   唔係就煩喇 ~

今次都係我衰   我應該大聲啲講話到嘛   但其實我望到里奧大人嘅時候   都差唔多到   唉 ~

我之後都話里奧大人   倒轉身傾偈係好危險   個個掛住傾   唔會望幾時到囉   感恩無趺親咋 ~

去到落馬洲   姊妹們要去洗手間   所以喺扶手電梯附近等啦   居然見到教會 2 Pair 弟兄姊妹   真係唔知道世界係大定係小   哈哈   因為如果無人話去洗手間   我哋係唔會見到呢 ~

原來都差唔多 11 點 15 分喇   咁去飲茶   我話我係相機食先   估唔到姊妹 M 又係相機食先   之後佢仲會放埋啲相喺個 Group 度   所以佢負責影相   哈哈 ~

3 日 2 夜真係要拖細喼   加上呢幾日又凍   所以啲衫寧願帶多好過帶少呀



蟹籽燒賣皇 - 好大粒嘅燒賣   但咁樣睇唔覺   哈哈



叉燒焗餐包



香茜牛肉腸



香煎粟米餅



香煎蓮藕餅



香煎蘿蔔糕 - 里奧大人以為有老干媽辣椒醬供應   我話一定無啦   最終得豆板醬   但都好好味   好香辣




排骨陳村粉   最好味係陳村粉   有啲煙韌嘅口感



個個叫啲   叫到一枱食物   好耐無試過咁喇




香煎蔥油餅



酥炸鯪魚球   好味呀   唔好睇個樣咁肉酸   哈哈



再來




蒜香蒸肉排



黑椒金錢肚



五香咸水角



椒鹽九肚魚 (例)



秘制香煎豆腐 (例)



文昌雞



真係平到笑




飲完茶就坐車去水會   Check-in 上房放低行李就出發去 COCO Park 喇 ~


RMB118 按 2 小時   但其實只係個半鐘



出發喇

 

@ 水景雲天







大堂另一邊



上房喇



我哋有 4 Pair 住客房





搞掂哂就出去行下   一大班人一齊行一齊傾   超級開心呀 ~

我同里奧大人多數行最後   因為要影相



行到去福民站搭車去 COCO Park



傾下講下   話咁快就到



COCO Park 似乎好大咁噃



個商場好焗呀   行完超市覺得無嘢好行   所以即轉場   此地不宜久留



接近香港價錢



第一次見紙盒裝



四洲出嘅芥辣味熱浪



行去皇庭廣場



繼續周圍行   行到皇庭廣場又入去睇睇   其實頭先焗到個個都攰哂   所以姊妹 M 見到間榴槤甜品店就入去坐   好在我哋個個都鍾意食榴槤   哈哈 ~

好似幾好味咁



百香青檸茶 (RMB28) - 我好鍾意食百香果啲核   夠奇怪呀呢   哈哈



榴槤咖啡 (RMB20) - 姊妹 M 話好香榴槤味   所以我又買來飲   味道唔錯呀   呢間叫四季榴槤   唔記得邊個弟兄講   話以為呢間係四 "雪" 榴槤   哈哈   又幾鬼似個雪字   哈哈



弟兄 N 嘅 Latte



榴槤泡芙 ($26/2個) - 好多榴槤蓉呀   好味道



Ivy 食嘅榴槤千層 - 都好多榴槤蓉   好味道



姊妹 SF 買咗榴槤撻   不過我無試喇   因為已經好飽



食到好飽   5 點喇   原來大家已經 Hea 咗個幾鐘   呵呵 ~

再見 COCO Park



姊妹們話想買電話套   所以去東門   係咪咁邪呀   我之前同里奧大人講話唔會再去羅湖同東門   點知今次去哂呢兩個地方 ~

行去搭地鐵



去到個唔知咩商場停一停   影下相



之後繼續行去地鐵站去東門喇



6 點左右到東門   Ivy 佢哋就睇電話套   有啲就去睇 DVD   我同里奧大人就乜都睇下 ~

出番去見到睡裙只係 RMB29   仲要長袖珊瑚絨質地喎   所以即買 2 件   之後姊妹 M 同 K 見到我買   佢哋又買   咁里奧大人咪話我囉   頭先又話咁厚點着呀 ?!   講完唔夠 15 分鐘就買 2 件   所以佢成日話我精神分裂   哈哈 ~


因為落雨   所以入商場行下



仍然周圍行



我買完之後就同里奧大人講   驚唔啱着呀   之後里奧大人話如果咁   都好難幫到妳喎   妳自己望下個牌   哈哈哈哈   正衰佬



應該有阻嚇作用



夜晚落毛毛雨呀   感覺又凍咗   好在帶咗冷帽 ~

差唔多 7 點就行去食店   行下傾下   都差唔多 1 個鐘   哈哈   怪不得咁攰啦 ~


@ 寶發食館









我哋坐最入



選擇困難症   因為樣樣都想食



食完就行去搭地鐵番水會   頭先覺得行好遠   食完飯夠哂氣力又唔覺得行好遠   哈哈 ~


好恐怖


@ 曬布站   我覺得個名好得意






番到水會   沖埋涼都差唔多 11 點   其實開始有啲眼瞓   不過買咗按摩劵   所以今晚一定要按囉 ~

咁我同里奧大人去換衫    之後再約喺 Lobby 等 ~

我一入女賓部就見到老闆娘   我換埋衫諗住搵里奧大人   佢話男賓部唔可以入㗎   叫佢老公搵里奧大人上去就得 ~

咁我同佢一齊上去啦   之後叫老闆去搵里奧大人   咁弟兄 P 又話唔見佢老婆   老闆娘話好早喺更衣室   但都唔見佢老婆喎 ~

無耐我又落去女賓部搵姊妹 M   終於見到佢   我即同番弟兄 P 講   咁 10 分鐘之後得老闆上嚟   話唔見里奧大人喎   我勁驚呀   所以我嚇到成個身熱哂 ~

之後我醒起   我原來係約里奧大人喺大堂等   咁我同老闆即落大堂   但我去女賓部同姊妹 M 講聲話一陣按腳地方等   咁職員行過嚟問我係咪房間 XXXX   我勁驚問咩事 ?!   佢話有個人等緊我   原來里奧大人話唔對路   點解等我咁耐呀 ~

終於 11 點半先開始按摩   我個按摩師好大力按我頸同膊頭位置   之後我都覺得鬆咗好多   但按腳就無咩力   佢以為我瞓咗就咩都唔知啦   但里奧大人話佢一路睇手機一路按我腳喎 ~

我按摩咁多次   第一次瞓着咋   無計啦   呢個係瞓覺時間嘛 ~

兩個人嘅貼士都 RMB160   我覺得貴呀 ~

一起身喉嚨好痛呀   之後又覺得成個身勁凍喎   心知不妙   好在沖咗涼   可以即刻番房瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言