2018年12月7日星期五

龍城冰室 @ 九龍灣 ( 7-DEC-2018 )

黑椒牛仔骨煲 ($138) - 勁想食牛仔骨好耐   感恩呢個套餐有牛仔骨呢



XO 醬涼瓜斑腩煲 - 份量好多呀   同埋都好味道 



( 7-DEC-2018  FRI )

今朝又唔係好凍喎   不過我自從剪短頭髮之後   頸巾同外套一定跟身   好怕吹親條頸呀   呢下真係好易病㗎 ~

早餐食芝腿治烘底   今次多士燶咗啲 ~



咁 8 卦傾偈   佢同我講話之前同老闆 & 客 & 西瓜食海鮮   咁老闆行咗出去   西瓜就拻啲蟹肉比佢哋食   我同 8 卦都話駛唔駛呀 ?!   不過我都覺西瓜擦鞋   依家連 8 卦都親眼見到   勁不屑佢呀 ~

菇場忙呀   但好鬼眼瞓   啲藥真係好勁 ~

Lunch Time 出去買酸辣米線   依家多數係小辣   唔會食得咁刺激 lu ~



食飽勁眼瞓   同 8 卦 Share 一罐咖啡   飲咗又好似精神啲啲 ~

今晚做到 5 點 45 分   諗住番屋企   點知里奧大人又話去九龍灣食嘢 ~

里奧大人食完就去舖頭幫手   我就番屋企熨衫   沖埋涼就休息了 ~

10 點半勁眼瞓   諗住瞓覺   點知里奧大人番嚟   又傾咗一陣   終於 11 點先瞓   佢就繼續睇電視呢 ~

沒有留言:

發佈留言