2018年12月3日星期一

米線陣 @ 官塘 ( 3-DEC-2018 )






( 3-DEC-2018  MON )

勁辛苦呀   咳到無覺好瞓   個肚又有啲扯住咁 ~

買完個吞拿魚包就去食早餐   今朝食芝腿治   不過食咗半件已經食唔落   留番做 Lunch ~



菇場超級勁忙   但真係唔在狀態   越對越錯咁   哈哈 ~


話咁快   2018 年日曆又用完喇



個肚扯住唔舒服   但實在太多嘢做   所以都係食粒醫生開嘅止痛藥   果然無耐就唔痛   所以要快快手清哂手頭上嘅嘢喇 ~

診所打嚟話我貧血指數係 7   咁我即問佢正常指數係幾多 ?!   佢話係 12   我都預咗係貧血   但無諗過指數低成一半囉 ~

Lunch 食埋件三文治   再食幾啖包   之後上網睇下嘢 ~

仍然忙呀   忙到放工   不過今日一定要準時走   我要去睇醫生呢 ~

5 點 50 分去到   要等 10 個   之後見到牧師   等佢睇完就同佢傾陣偈   佢拎埋藥我又番入診所 ~  

6 點半就睇完   診症時間只係 1 分鐘   快到呢 ~

拎完藥就去拎淘寶   咁搭地鐵啦   見排咗好長龍   原來有啲入閘機壞咗   之後扶手電梯又壞埋   人多多喎   所以真係好唔鍾意搭地鐵 ~

拎完淘寶就去官塘廣場買嘢   買完就去米線陣 lu ~

食完即番屋企   沖埋涼就食藥   9 點 50 分嚟料   即瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言