2018年12月14日星期五

龍城冰室 @ 九龍灣 ( 14-DEC-2018 )

椒鹽豬扒 - 幾好味呀



豉汁蒸鯧魚 - 我覺得細條咗啲 



瑤柱金菇扒西蘭花 - 好味   因為我唔識整   哈哈



馬拉盞通菜炒牛肉 - 完全無馬拉盞味道噃



( 14-DEC-2018  FRI )

天氣開始回暖   但反而我覺得今朝凍喎 ~

早餐食芝腿治烘底   真係諗唔到想食咩好 ~



菇場終於無咁忙   但要清其他嘢 ~

Lunch Time 出去買牛什米   食完成個身暖哂   勁舒服 ~



無啦啦又超級忙   仲肯定聽日都要忙囉 ~

做到 5 點 45 分   其實想做耐啲   不過約咗 Ivy 兩公婆 6 點半食飯   所以我都唔敢太晏喇 ~

諗住去生果店買木瓜   不過完全唔靚   咁去超市買香蕉算喇 ~

之後 Ivy 話要 6 點 45 分先到   咁我就去 Share Tea 買杯香芋混珠奶茶   勁難飲   無味嘅   連里奧大人都話珍珠唔好食   所以我食得好辛苦呢   哈哈 ~

買完都差唔多 6 點半   咁去龍城搵位   感恩有 4 人卡位 ~

坐低無耐   Ivy 6 點 35 分到   估唔到里奧大人都 6 點 40 分到呀   平時起碼要 7 點呀   真係好感恩呢   之後阿 Jack 又到埋   咁可以叫嘢食 lu ~

今晚食飯又係即慶   上次諗住同佢哋食 Lunch   不過佢哋突然有屋企嘢要搞   所以去唔到   咁今晚難得一齊番小組   所以我即約佢哋呢 ~

食完就番教會   今晚 15 個人開組   勁開心 ~

10 點左右散會   之後又吹水   吹到 10 點半先走 ~

番到屋企都 11 點   即沖涼喇 ~

個胃無啦啦頂住   勁辛苦   可能頭先食啲珍珠食得太急   不過差唔多 12 點都要瞓喇   聽朝要番工呢 ~

沒有留言:

發佈留言