2018年12月1日星期六

聚餐 @ 教會 ( 1-DEC-2018 )

除咗 2 盒發泡膠嘅食物同 Pizza 係外賣   其他都係弟兄姊妹整㗎   勁呀   估唔到個個都係煮嘢食高手   今晚真係有口福喇



本來我想整芒果小丸子   不過我同里奧大人講話前一晚先決定好啲   始終驚身體狀況有變化嘛   好在真係無整咋   今日真係唔在狀態呢



( 1-DEC-2018  SAT )

今朝 10 點半都起咗身喇   里奧大人叫我瞓多陣   但我話都 OK 呀   可以出去食早餐 ~



食完番屋企抖陣   之後就沖涼   咁唔想咁早入西貢   所以里奧大人就熨衫   我就仍然要抖下 ~

12 點幾出發   今日車程好快   半個鐘左右入到去呢 ~

去到都成  1 點 45 分   里奧大人話要食午餐喎 ~


沙爹串燒 - 牛肉 + 豬肉 ($24) - 一般啦 



泰式魚餅 + 泰式蝦餅金邊粉 (冬蔭功湯底) ($55) - 酸酸辣辣好醒胃 



馬拉盞通菜($56) - 呢個非常之好味呀



芒果沙冰 ($29) 



食完就周圍行   今日好熱呀   我個肚又有啲扯扯哋   雖然頂到   但唔係咁舒服咁囉 ~

諗住買茶果一陣聚會嘅時候食   但見到好多都係豆沙餡同紅豆餡   好似好飽肚同好甜咁   所以都係唔買喇 ~


望見藍天白雲   心情都靚啲   但無咁熱就更好啦   哈哈 



行呢度無咁熱





好攰呀我   所以差唔多 3 點都要搵地方坐坐   里奧大人話食菠蘿包   佢成日想買菠蘿包去聚餐   但我話凍咗唔好食   同埋又無盒   拎到去到甩哂啲皮   勁肉酸囉   所以又唔買了 ~

我覺得凍咖啡少甜同熱檸茶都好好飲



食完又行下





有隻遊船擱淺



好多藍色







睇人買海鮮





我覺得今日都幾大浪 



5 點左右就搭車出九龍灣   差唔多半個鐘就出到去   好快呀 ~

喺德福行陣   買完暖水煲就去買 Puff   好感恩呀   因為我仲同里奧大人講話德福無咩小食   咁我見到 Puff 都諗住大大個   估唔到有迷你 Puff   所以買咗 18 個   應該夠食呢 ~

6 點半去到教會   啲食物都嚟得 7788   同埋每人又整啲食物   所以加加埋埋份量都好多   今晚有 17 個人出席   都應該食得哂啲食物啩   哈哈 ~      

6 點 45 分開餐喇   今晚勁開心   又見到短宣班弟兄姊妹   最開心係個個都有事奉嘅心   今晚開會講出年嘅事項   所以我唔太舒服   我都堅持要出席囉 ~

食完就詩歌分享   再講出年嘅事奉去向   差唔多 9 點半就散會 ~

估唔到佢哋好鍾意食啲 Puff   最搞笑牧師一見到嘅時候已經話想食   但到最尾佢一粒都食唔到   因為已經比人食哂   所以我話下次買番比佢食啦 ~

食剩好多嘢   所以佢哋都拎番屋企食   我就唔拎喇   知道自己唔舒服   唔想開火煮嘢嘛 ~

番到屋企都 10 點幾   即沖涼休息喇 ~

睇多陣電視   都成 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言