2019年2月13日星期三

豉汁蒸鯧魚 + 鹹蛋節瓜湯 ( 13-FEB-2019 )




( 13-FEB-2019  WED )

感恩又一覺瞓天光呀   實在難得 ~

早餐食腿蛋治   今朝唔想乾爭爭嘅多士 ~


菇場唔忙   因為工廠未開工   基本上唔會忙囉 ~

Lunch Time 出去買牛腩米   好想快快手 Load 相   不過食完其實都要開工   哈哈 ~


繼續 Load 相   終於搞掂哂   抖多陣就放工 lu ~

買埋生果就番屋企   要即預備晚餐喇 ~

里奧大人 7 點半先番到屋企   今晚煮丁麵同埋淥杯麵   因為過咗期 2 星期 ~

是日懶餐 - 豉汁蒸鯧魚 + 鹹蛋節瓜湯

豉汁蒸鯧魚 - 里奧大人聽到我話蒸魚   佢話: 又蒸魚   我都笑出來   無計啦   難得去魚檔   咪一次買兩餐囉 ~

鹹蛋節瓜湯 - 就咁滾湯都唔錯   叫做有湯有瓜菜   其實我都覺得自己好懶   哈哈 ~

搞掂哂就開機洗衫   沖埋涼都已經 9 點喇 ~

睇多陣電視   里奧大人話 10 點半瞓覺   但講咗十萬次都仲未瞓   終於佢 10 點半瞓覺   我話我都瞓喇   佢覺得好奇怪   點解我咁早瞓   我話呢兩日成日頭痛   個人好攰咁囉 ~

沒有留言:

發佈留言