2019年2月18日星期一

茄汁豚肉意粉 ( 18-FEB-2019 )



( 18-FEB-2019  MON )

今朝凍咗好多喎   之前熱又濕   依家就又凍又濕 ~

早餐食吞拿魚治烘底   唔想諗食咩 ~


菇場忙呀   咁都好   係時間調教番開工 Mode 喇 ~

家姐 Send 比我睇   瞓得好林呀   勁想抱佢   哈哈


着深色衫仔   好似好醒神咁噃  


Lunch Time 出去買乳酪   因為想食 Flakes   其實今日好鬼凍   不過唔想成日買咗又唔食   咁點都要開嚟食啲嘅 ~


里奧大人去荃灣見客   所以 5 點左右都番到屋企   咁佢話幫我熨衫   我話啲衫唔係得我有份㗎喎   唔好成日話幫我囉 ~

無啦啦又嚟忙   好在 1 個鐘頭搞掂   放工可以即走 ~

今晚 6 點 45 分就可以開餐喇   本來可以更早   但我話唔好食住   始終今日里奧大人早收工嘛   都係正常番啲時間食好啲   哈哈 ~

是日懶餐 - 茄汁豚肉意粉

茄汁豚肉意粉 - 今次好有心機煮   所以我覺得好味道   應該係夠味呀   哈哈   里奧大人都話好味道   算佢啦 ~

搞掂哂就開機洗衫  之後沖涼   仲可以坐定定睇 "愛回家"   實在太開心了 ~

但呢兩日成身痛   都唔知係咪作感冒   所以要撐艇   衰奧啦   買咗又唔用   仲成日話我亂買嘢 ~

今晚 11 點都瞓喇   天氣凍凍地   所以好快眼瞓 ~

沒有留言:

發佈留言