2019年2月22日星期五

龍城冰室 @ 九龍灣 ( 22-FEB-2019 )

海鮮雜菜煲 - 份量好多


鳳梨咕嚕肉 - Ivy 同里奧大人都鍾意食


魚香茄子煲 - 好味道呀


豉汁蒸倉魚 - 我覺得唔夠汁   無計   我實在鍾意重口味   哈哈


( 22-FEB-2019  FRI )

今朝鬧鐘未響都已經醒咗   咁起身沖涼 lu ~

早餐食沙爹牛肉米粉餐   但要扣底   今朝實在唔想食三文治   哈哈 ~


菇場忙呀   好快又到 Lunch Time ~

行咗 15 分鐘就買魚片頭河粉食   唔知點解突然好想食呀 ~


仍然忙呀   感恩放工可以即走 ~

番屋企開抽濕機   抖陣再去龍城食飯 ~

今晚約埋 Ivy 兩公婆一齊食   食完之後就番教會開組 ~

估唔到姊妹 SF 帶咗花生糯米糍比大家食   但我話好飽   留番一陣散會先食   哈哈 ~


今晚主題係不要憂慮   里奧大人同 2 個弟兄都為工作憂慮   但感恩係神會看顧我哋每一個人   我哋唔可以對神嘅信心動搖   我哋要多禱告   互相代禱   所以我哋次次番完小組   都係開開心心咁番屋企 ~

同埋我哋班弟兄姊妹超級好笑   明明憂慮嘅事   講講下講到變成我哋嘅笑話   大家真係笑到流眼水㗎 ~

10 點左右散會   又係吹一陣水先番屋企   番到屋企都 10 點半   即開機洗衫   沖埋涼就休息喇 ~

不過今晚 11 點半都瞓   呢排天氣潮濕   個人比較攰   真係要瞓多啲呢 ~

沒有留言:

發佈留言