2019年2月6日星期三

新春大吉 @ 台北 DAY 5 (PART 1/2) ( 6-FEB-2019 年初二 )

( 6-FEB-2019  WED  PART 1/2 )

今朝瞓到自然醒呀   瞓到 10 點半   但尋晚瞓得唔好   醒咗 2 次   仲要有 1 次係熱醒   唔通韓燒太燥熱 ?!

沖埋涼就出發去鼎泰豐   差啲唔記得去食添   成個行程   里奧大人只係話想去鼎泰豐咋 ~

貼到咁整齊嘅話   真係無留意係磁石貼囉



今日氣溫


好好天呀   


呢個捷運站出口應該唔會多人   


2019 年 02 月 06 日



唔算多人


成日以為 Line 已經 Out 哂




到商場附近見到大象   好有清邁 Feel


今日食蟹粉小籠包做早餐   真係人在台北先會咁   哈哈 ~

去到見好多人等位   我都預咗等起碼 1 個鐘   之後里奧大人同我講話入得去 ?!   我真係以為自己聽錯呀 ~

超多人等位   我叫里奧大人快快去拎飛


坐低即睇餐牌   哈哈 


我哋坐最入   


職員主動幫我哋用布蓋住個背囊


蟹粉小籠包 (NT$370 /10 個)



都幾多蟹粉


好多肉汁㗎


蝦肉煎餃 (NT$200 / 6 隻) - 里奧大人話唔知咩來   哈哈



圖片係教我哋咁樣食


呢餐食咗 NT$1,034   估唔到依家連牙籤刷都出埋


等位嘅時候睇佢哋整   會越睇越餓   哈哈


我想飲咖啡   所以又喺商場行陣 ~

Breeze


舒服


台北街名好多數目字


地方細細   但唔焗促 



樣樣都想試


又拎佢出來影了


好鍾意呢張揮春呀


我哋坐最入






里奧大人嘅冷萃星空冰咖啡 (NT$90) / 我嘅 500cc 柴燒黑糖珍珠厚奶咖啡 (NT$90)


好想浸佢落去   哈哈哈哈


杯咖啡有 Cream 就滑好多   但飲完真係會肥好多呢   哈哈


呢杯咖啡個名好勁咁   但飲落係極度普通   哈哈


和風抹茶麻糣鬆餅 (NT$90) - 睇見都覺得好味道


點解無哂糖粉嘅 ?!   唔通我將佢倒轉擺比里奧大人影 ?!


我唔客氣喇



各自影   哈哈


越坐越多人


好鍾意個玻璃水樽


對於我嚟講   呢餐真係甜品餐   哈哈


@ 小樽咖啡店


飲完咖啡都接近 2 點   係時間出發去國立國父紀念館喇   里奧大人都無諗過今次啲行程係睇歷史   哈哈 ~

諸事福祿


我最愛珍珠奶茶



幫人影相 ?!


唔知咩來


呢位係失明人士


行完個商場附近了


呢度都算多人㗎喇


睇下有無糖村   係無嘅


Food Court



呢個位置係避難梯


Food Court 嘅餐廳都唔錯咁噃



關東煮幾好味咁


另一個出口又見到豬  


誠品信義店


個指示牌好舊呀


里奧大人好耐之前份工   一年要去一次台北擺 show   地點就係喺啡色座大廈喇


2 點半到中山紀念堂   第 1 次嚟咋   所以應該要啲時間行下   哈哈 ~

呢個中山公園嘅面積應該好大


有狗便袋又幾好喎   起碼地方乾淨    


以為里奧大人想影咩   原來佢按錯制   


有個阿婆打坐


國立國父紀念館


我話遠眺 101   里奧大人話都唔係遠眺啦   哈哈 


設計咁似頭先間國家歌劇院嘅


似乎有排行   哈哈哈哈


孫中山銅像


仲要繼續行


到喇


國民政府見國大綱



知難行易






字寫得好整齊   我寫字係會越寫越細   同埋越寫越各向上斜㗎
   


雖然都知係複制品   但我都好鍾意睇



成員










盛世危言


仲有好多嘢睇㗎   不過我無影到呢



唔睇聽筒同棉花捧   根本呢 d 就係整甜品工具   哈


1883 年孫中山先生受洗成為基督徒


好大個孫中山肖銅像


另一邊   仲有好多文書內容


我好認真睇呢



整整齊齊


差唔多 3 點


儀隊交接



地下完全睇唔到   所以即跑上樓上睇喇




完畢




無咗一半人 lu



樓底非常之高



出面好曬


我坐低睇下附近有咩食店


再見


AED 


呢日未完㗎 ^^

沒有留言:

發佈留言