2019年2月20日星期三

韓醬焗豬肋骨 + 辣菜甫白菜仔 ( 20-FEB-2019 )




( 20-FEB-2019  WED )

感恩一覺瞓天光   呢排每朝都飲杯薄荷茶   唔知係咪夜晚真係會瞓得好啲呢 ?!

今朝潮濕到呢   濕度 9x%   個人真係點精神都會攰   哈哈哈哈 ~

早餐食芝腿治烘底   突然好想食濃味嘢 ~


菇場唔太忙   又繼續 Load 相 ~

Lunch Time 食 Flakes + 乳酪   懶得出去行呀 ~

無啦啦又勁忙   搞掂就再 Load 相   放工即走 ~

番到屋企即預備   里奧大人問食咩 ?!   我話食你鍾意嘅焗嘢   之後佢話係咪焗豬扒飯 ?!   我話唔係呀   佢喺度笑   我話等我再有時間先整啦 ~

炒埋個飯   再淥埋個菜   里奧大人 7 點 15 分左右番到屋企   時間啱啱好 ~

是日晚餐 - 韓醬焗豬肋骨 + 辣菜甫白菜仔

韓醬焗豬肋骨 - 呢啲豬肋骨   真係起碼要醃 2 日先夠味   所以今次覺得好味道   但有部份焗到比較乾囉 ~

辣菜甫白菜仔 - 1 斤分兩餐食   以前一晚食 1 斤菜㗎   真係年紀大   食力無咁強勁 lu ~

洗埋碗都差唔多 8 點半   同里奧大人即去徑步喇   今晚仲要洗衫   所以我話徑 20 分鐘就夠了 ~

徑完又行去超市買嘢   番到屋企即開機洗衫   沖埋涼就休息 ~

里奧大人 11 點瞓   我又唔眼瞓咁   但到 11 點半就嚟料喇   所以即瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言