2019年2月11日星期一

大家樂 @ 官塘 ( 11-FEB-2019 )

丹麥優質豚肉鍋 (椰青湯) ($59)


南洋咖哩厚切吉列豬扒飯 ($45)


( 11-FEB-2019  MON )

Yeah   今日正式開工喇   我講緊係我嘅心態   哈哈 ~

食甜嘢開心啲   所以食奶醬多 ~


菇場勁忙呀   係咁做 Report ~

Lunch Time 去銀行   搞掂哂都已經 1 點 05 分   之後即去食韭菜水餃麵   因為費事買嘢食番菇場啦   番到去都 1 點 15 分   咁食法就太趕了 ~


仍然做 Report   次次放年假前   工廠入嘅資料係錯到離譜   今次仲錯到不能接受   所以我叫同事叫工廠再 Check 先好比我做呀   因為我對到個頭好痛   本來想繼續   但頂唔順呀   再望個鐘   原來已經 5 點   咁我都抖下先喇 ~

放工即走   我番到屋企都要抖呀   個頭仍然痛   所以今晚出去食飯算喇 ~

里奧大人 7 點半先到   如果我打邊爐   一定要早佢 15 分鐘到   咁我唔駛食得咁趕   哈哈 ~

食完就番屋企喇   沖埋涼就開機洗衫   里奧大人就熨衫 ~

搞掂哂就一齊睇 "思裂"   之後里奧大人話沖涼   叫我睇住先   我話睇埋佢呀   呢套戲真係越睇越寒   唔敢自己一個人睇   哈哈 ~

不過未睇完㗎   但見都 11 點 15 分   我都要瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言