2019年2月6日星期三

新春大吉 @ 台北 DAY 5 (PART 2/2) ( 6-FEB-2019 年初二 )

( 6-FEB-2019  WED  PART 2/2 )

3 點半走人   坐番捷運番西門町 ~

我無去過 101 入面睇㗎   因為里奧大人話無咩特別


我來也


水車 ?!


好搞笑   我話台北嘅小巨蛋好出名   但點解無大巨蛋   估唔到依家真係有呀


台北大巨蛋


@ 國父紀念館站


又見到 Luggage Ramp


好想食鹽酥菇呀   但買完先知咁多人等緊


我只係買鹽酥杏鮑菇 (NT$60)


不停炸雞扒   睇見都熱呀


好 Juicy 呀   超級好味道


買完都已經 4 點半   里奧大人無啦啦話好餓   仲要話就嚟餓暈添呀   所以就求其食碗牛肉碗   真係要 15 分鐘內食哂   因為我咃睇 4 點 55 分呀 ~

我哋坐冷巷   但地方都乾淨嘅


呢碗牛肉麵要 NT$150   我覺得貴呀   好在好味咋   哈哈   


春節期間漲十元   都接受嘅


食完就去戲院喇   好在唔係行好遠呢 ~   

第一次喺台灣睇戲   


戲院好大呀   同埋一開場係無人出聲㗎   我好怕啲人喺度講劇情呢 ~

尋日幫我哋揀位嘅職員真係無令我哋失望   個位置真係非常之好   距離同位置都好正中呀   最重要係前面無座位頂腳   坐得非常之舒服   對腳點放開得   哈哈


套戲好睇喎   睇完都差唔多 7 點   但我哋 Book 咗 8 點新馬辣   所以周圍行下 ~

睇完都天黑了


另一套上映嘅戲


台北都好多炸雞店


好似好好味咁


好舊式嘅商場



里奧大人問我影咩   我話影店舖休假日子   哈哈 


西門町有幾間馬辣   又新馬辣   我都唔記得自己係 Book 馬辣定新馬辣   哈哈


又見到好舊式 Building


程味珍嘅魯肉飯係好味道嘅   之後里奧大人都想食多次   可惜休息啦


楊記冰店   都好多人食呀


珍珠 + 粉粿 + 湯丸 + 紅豆湯   樣樣都係我鍾意呀   不過唔食啦   一陣打邊爐呀


正宗嘅永和豆漿   條油炸鬼好長呀   前面嘅燒餅又好似好正咁



里奧大人最愛嘅北回木瓜牛奶


聽日有時間就來買番杯先   


行極都未夠 8 點   哈哈哈哈


冰糖胡蘆   又唔寫價錢


到新馬辣了   里奧大人成日問我坐唔坐上去影   我賠唔起啦   衰


食咗粒 Polo 薄荷糖   細細個成日食呢


有漢口店同漢中店   其實我係想 Book 漢口店囉   哈哈 


同熊一係一模一樣   我同里奧大人講話係咪同一集團來㗎 ?!





醬料區最吸引我   哈哈哈哈


餐單格式同規矩   完全同熊一係一模一樣   肯定係同一個集團呀


但新馬辣乾淨好多   可能唔係韓燒啦


一定飲蘋果西打啦


里奧大人燒烤   最緊要飲啤酒清熱


里奧大人咁影法   一定以為係杞子糕啦   好在我啱啱番到嚟   同佢講話呢幾粒係骨膠原嚟㗎


平排坐都唔錯


又係幾似甜品嘅   哈哈


麻辣鍋 & 膠原蛋白鍋   兩樣湯底都係無味


里奧大人話呢杯台灣啤酒好凍呀


我打邊爐鍾意飲有氣飲品


醬料唔少得啦


第 1 Round

 



滾喇


有牛肉味   哈哈哈哈


里奧大人最愛嘅手打鮮蝦滑 & 手打花枝滑   隔離嗰隻係蘇澳小卷 


再來



前面有個架   咁樣攏就方便好多   但好驚唔記得食   哈哈


係好味道的   肉質好嫩


再來   墨魚滑釀咗隻墨魚   蝦滑就釀咗隻蝦


阿根廷天使紅蝦


隻蝦好長


中蝦 Size   都爽口呀


蝦滑中嘅蝦


大陸妹 / 甜玉米 / 九層塔花枝丸 - 其實大陸妹係唐生菜   唔知點解改呢個名


加湯


雪葩超好味   


再來


再再來   我都係 "北" 細細粒   咁樣唔駛驚食唔哂   又可以再食多轉   哈哈    


仍然係我食㗎   勁呀呢   好似越食越餓咁嘅   


啲人都差唔多走哂   但其實我仲未食夠 2 個鐘呢


芒果雪葩好味道 


最後一擊   堅係食雪糕   食完勁飽肚 


我睇錯咗每桌送 1 碟   都覺得奇怪   任食仲駛咩送多碟喎   哈哈 


呢間拉麵店   頭先排長龍㗎


無咩客 lu


每位 NT$798 (NT$725 + 10%)


呢餐好滿足呀   飽到上頭殼頂   呢間新馬辣環境都唔錯   最緊要乾淨   同埋上菜好快   無漏單   位置又好喎   所以下次有機會會再來呢 ~

食完行陣番酒店   都 10 點幾喇   今晚算最夜番酒店   哈哈 ~

望埋今晚   唔知幾時再望到你喇


一到酒店   見幾個職員圍住個阿伯   我以為有傻佬入咗嚟   原本個阿伯喺洗手間食煙   不知所謂   之後職員問我哋識唔識 ?!   里奧大人話唔識嘅 ~

咁職員再問阿伯係咪住呢間酒店   佢無應人扮唔識聽人哋講咩   最樣衰係佢個孫啱啱喺酒店門口見到阿伯   仲叫阿伯喺酒店入面坐住先   阿伯話唔駛   係都要行出去   咁好肯定係住呢間酒店啦 ~

里奧大人話阿伯一陣煙味   仲扮無食到煙   我覺得呢個阿伯真係不知所謂 ~

Tour Easy Go



番到酒店再 Pack 好嘢就休息   其實尋晚都 Pack 好哂㗎喇   因為真係唔鍾意臨走嗰晚先執   特別唔想執咁㗎   哈哈 ~

沖埋涼就睇戲   講真   由早到晚嘅戲都唔錯   所以唔出去都唔會悶呢 ~

今晚 11 點幾都瞓喇   里奧大人話聽朝 9 點半起身   我話太遲喇   之後佢話 9 點 ?!   我話都遲喎   佢話 8 點 15 分起身 ?!   我話好呀   佢個樣好驚訝   哈哈 ~

呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言