2019年2月25日星期一

茄汁蜆肉意粉 ( 25-FEB-2019 )



( 25-FEB-2019  MON )

嘩   今朝起身有啲攰   所以懶床 5 分鐘先想起身 ~

早餐食芝腿治烘底   星期一一定食多士   因為成日覺得啲麵包唔新鮮   倒不如烘底算喇   哈哈 ~


家姐無啦啦又喺 Whatsapp 講早晨   一睇就知佢有嘢問   我話係咪問我尋晚果餐好唔好食呀 ?!   佢話係呀   妳又知嘅 ?!   之後又話好後悔無問我想食咩   真係笑鬼死我   一餐飯搞到自己咁緊張   我成日都話   如果唔鍾意食   我一定會講   無謂浪費人哋心機嘛   同埋尋晚我真係食到好飽喎   唔鍾意食就唔會飽啦 ~

菇場忙呀   好在 11 點幾搞掂   可以抖抖 ~

Lunch Time 出去行陣   之後買水餃米番菇場食   其實已經 1 點   但都唔太餓   之得買麵包算啦 ~


仍然忙下停下   好快放工 ~

今日等咗好耐車   所以 6 點 15 分先番到屋企   本來想唔煮   但又唔想出街   所以都係拿拿聲煮啦 ~

里奧大人 7 點幾番到嚟   可以即刻開餐了 ~

是日懶餐 - 茄汁蜆肉意粉  

茄汁蜆肉意粉 - 清埋包蜆肉同雜豆   依家成日清完啲嘢又想買番   不過我想冰格真係空 Nel Nel 先補貨   唔想成日買買買 ~

洗完碗又抹下廚房   所以今晚都唔徑步喇 ~

沖埋涼就開機洗衫   再睇陣電視打陣機   已經 11 點半   係時候要瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言