2019年2月4日星期一

新春大吉 @ 台北 DAY 3 (PART 2/2) ( 4-FEB-2019 )

( 4-FEB-2019  MON  PART 2/2 )

1 點 20 分出發去貓村   1 點 40 分就到達喇 ~

師傅強調話未必有貓㗎   因為有貓瘟   但團友話去   我哋都要去嘅   逗留時間係 1 小時   所以 2 點 40 分要集合喇 ~

我其實唔鍾意貓   好怕佢哋啲爪   如果係狗村就好啦   哈哈 ~

我話貓咪歡迎妳   最搞笑里奧大人問我點解叫貓咪 ?!   我話唔知喎   人哋咁叫我咪咁叫囉   哈哈


原來呢度就係 "候硐" 車站



貓   全部都係貓


呢個畫面好有愛


上去睇貓喇


影到我件衫   好似 BB 嘅夾乸衣咁呀   哈哈哈哈


都啱嘅   哈哈


裝飾都係以貓為主


火車


唔知一陣會唔會貓多過人呢 ?!


車站



硐貓村生活公約


其實係咪入得去呢 ?!   我想行入去影相   但我驚一入去 Alarm 響呀



無帶記事簿   所以無得 Chop 呀


再上去搵貓喇


樣樣都有貓嘅影踪



長長嘅路


我哋行路都要細細聲㗎


慘慘貓樣   好得意


我鍾意假貓


離遠睇   真係唔知真貓定假貓


是真的   佢瞓緊覺


係都唔望鏡頭



另一隻好合作   哈哈


我影到佢肥嘟嘟


周圍行下   我想影哂所有貓   哈哈



我覺得住呢度唔係咁方便


天橋外型好似隻貓


貓頭


好多貓 Cafe




佢係着咗件衫   但我覺得佢似無着褲多啲   哈哈


貓村嘅貓   唔知係咪全部來自流浪貓呢 ?!



見唔見到有隻貓行緊過嚟呀 ?!


白色腳好靚呀


其實都有好多貓喎



佢心諗: 望咩呀 ?!



請勿洗手


有幾條魚仔   里奧大人話係咪比啲貓食


有兩隻貓   都係瞓緊覺呀



繼續尋貓


白貓


好鍾意呢條樓梯


Hello



叮噹都有   哈哈


咁大隻貓都幾恐怖


里奧大人係要我扮開門   我話入面真係有人喎   我驚佢哋以為我真係想入去呀



喜樂 平安


好多白色私家車


住呢度真係好舒服   但隔涉


難得落雨都咁好心情   哈哈   所以今次嚟台北   我個人真係好放鬆   好開心呢


開心到顛咗


唔駛咁驚我喎   哈哈


無嘢行 lu


行到盡頭




落番去 lu


黑白貓都幾靚


呢間好似買手信的


呢啲就得意   哈哈



今日講得最多嘅係貓   哈哈哈哈


再見


我離遠睇以為紙巾   心諗邊個咁無公德心呀


上去影張相啦   差啲撻死我   原來係會郁嘅   哈哈


好假嘅真貓


終於食貓糧


有人等火車


唔知火車去邊呢 ?!


3 點 10 分去到十分喇   逗留一小時 ~

我同里奧大人唔會放天燈   但都會跟住佢哋睇下   今次行程我最期待係十分   因為自己去嘅話   搭車時間要好準   如果甩咗一班車要等一個鐘㗎 ~

到十分喇   感恩無落雨   但我覺得好凍   哈哈


一粒粒嘅天燈


Out 哂 Fo 呀   但幾有 Feel   哈哈哈哈


好多天燈公司


幾乎全部放天燈嘅都係韓國人


有人教點寫 ?!



我影到好似嗰啲嘢咁


雪櫃都貼哂天燈顏色代表係咩


韓人寫韓文



有中文 / 韓文 / 日文解釋



影相留念


梗係覺得好恐怖咁   哈哈   終於諗到係似啲胚胎咁呀


火車


多人睇   但唔多人影相


大家一齊 Bye


寫好哂就預備放天燈



會同佢哋影相留念   同埋教佢哋點放


升上天喇


放天燈最緊要唔好大風   就算落雨都無問題


個人覺得對環境超級危害   同埋唔環保


左手邊係咩文呢 ?!


真係幾乎全部係韓國人


影呀影


我好凍同埋好餓呀   原來都 3 點半   我同里奧大人講話要食嘢呀 ~

行上去睇下   但買手信居多


繼續行


無咩時間喇   所以見到乜就食乜了


食咩就由我話事   哈哈


佢哋好忙


應該係兩公婆打理


鳥蛋真係無咩興趣   份量太多了


茶葉蛋


其實就咁 1 條糯米腸都好飽肚


當然加埋台灣腸同配菜就好味好多啦


室內環境


真係次次都望住電話   因為我想知有咩地方有嘢食   哈哈


一隻狗狗


蒸餃  (NT$60) - 等咗好耐呀   估唔到蒸餃係咁   但好好味喎   可能熱辣辣   天氣凍真係要食熱嘢呢


仍然好多人放天燈


原來咁大火


好似無咩人咁喎


隻貓貓唔願走


唔夠高


NT$90 一粒磁石貼   我覺得好貴呀


呢期幾鍾意呢個公仔


行下睇下又食下   好快就 4 點 10 分   係時候番台北市喇 ~

去呢啲地方   真係跟 Local Tour 最好


師傅大哥真係好搞笑   成日批爭叫我   仲要成日同一位置   唔好講笑   有啲痛   哈哈 ~

4 點半喇   開始有啲眼瞓   不過我知道師傅係唔會比我哋瞓   哈哈


出到台北已經 5 點 10 lu   成條街都係靜英英


連師傅都話車都唔多呀


呢間 "真北平" 好似係食小菜   但份量好多   所以師傅叫我哋唔好食喇


5 點 15 分左右到台北市   師傅介紹我地去食小籠包   不過無開舖呀   所以又車番我哋番酒店   沿途佢都介紹咗附近有啲咩景點   咁啱我就係想同里奧大人去總統府   之後經過歌劇院   覺得好靚   所以搵日去影相先 ~

5 點半左右番到酒店   抖陣就出發去西門町 ~

頭先喺 7 仔買嘅珍珠奶茶軟糖


寫埋溫度確實唔錯


呢間房應該係主題房   因為門牌設計係唔同


寧靜場所   但啲人一樣講嘢咁大聲 


條街無咩人   真係好舒服呀



咁喺西門町見到好多檔口   勁似夜市   但我又唔想食囉   因為想食嗰啲   晏晝已經食過嘛   所以周圍行下   7 點 15 分就打的去寧夏夜市   博下睇睇有無開 ~

賣相好吸引   所以買杯試下   里奧大人就去檸檬屋買蜂蜜苦瓜


最鍾意係有英文字嘅餐牌   肯定發音準啦


賣相靚過老虎堂嗰杯   同埋真係好好飲   有黑糖味道   珍珠又煙韌


里奧大人影比我睇   話好多嘢食


好在我買早 5 分鐘咋   之後要排隊呀


我同里奧大人講嚟到台北   一定要飲苦瓜汁


呢個真人企嘅地方   就係我同里奧大人嘅地標   哈哈


好多街邊檔呀   好似一個小夜市咁



一定要食臭豆腐


都好味道   但如果再脆啲就更好呢


再行前睇有咩嘢食   如果我無電話卡   里奧大人一定唔會行我前面   哈哈


雞翅包飯 - 我無食過㗎   所以想買來試試



糯米好腍呀


無啦啦 "走鬼"


原來如此


轉咗喺條巷入面   變咗好迫囉



再向前行又另一個天地   哈哈


居然無咩人   我又嚟喇


禾差


誠品休息


我企呢個位影相   居然係無人   實屬奇景



行到呢度就決定買戲飛   臨走前一晚睇就最好


呢間係戲院


老實講   我覺得忍者龜非常非常之核突





其實頭先都多嘢食   但中午食咗   所以想食啲新嘢   咁我話不如去寧夏夜市吖   里奧大人話好   但我話唔想行去呀   所以打的   咁都要 NT$140   都貴呀   哈哈 ~

去到寧夏夜市   得番幾檔檔口開咋   同埋好在里奧大人肯陪我去咋   但我都有啲唔開心囉   覺得令到里奧大人失望   雖然佢唔會   因為我次次一咁講   佢就一定會話 : 咩都試下去下   唔去又點知係點呢 ?!   所以我真心感激佢   次次我 Plan 嘅行程   佢都滿意 ~

呢間麥當勞有 3 層   我睇食物價錢同香港差唔多


好多的士司機都係上咗年紀的


落車之後   我同里奧大人講話要食鹽酥菇   第一檔就係喇   但無開呀   哈哈哈哈 ~

之後懷住為食的心繼續行   得幾檔開咋   咁又無話好失望   見有吸引嘅食物就買喇   得 2 檔啱食   其實開埋都只係 5 檔   哈哈 ~

反而我叫里奧大人周圍影相   難得無開檔呀   唔係成日影到   除非係佢哋收檔 ~

無咩人   都知應該好多檔口唔開㗎喇


杏鮑菇無開檔呀   哈哈哈哈


繼續行


排哂長龍   我一定唔會排囉   如果住呢區就無計   因為出到去都可能好多店舖無開   但我住西門町就有好多地方選擇呢


唔多見光就知咩事啦   哈哈哈哈


我反而想周圍影相多啲


好多檔都無開



原來有 Gas 供應


里奧大人真係好記得呢檔 "童年木瓜牛奶"


實在興奮   因為好多檔無開   第一次見到咁咋   哈哈


好似得 5 檔開咗咋   德國豬腳係其中一檔   都幾多人排隊   但我都照排   好唔想無收鑊呀   哈哈   所以叫里奧大人周圍影相



炸完再燒   咁樣慳好多時間



細份 (NT$100)   好味道喎   個皮脆卜卜   里奧大人話個個都買大份   不過我地唔會啦   始終豬手係好飽肚


分頭行事   我等呢間   所以我係一路等一路食豬手   哈哈


後面已經焗好哂   但唔明點解都要等咁耐囉


其實係咪已經熟哂㗎 ?!


左邊係小   右邊係大


呢張相   我覺得我終於到咗家鄉嘅感覺   鬼咩   排咗半個鐘呀   哈哈


車程非常暢順   所以車費係 NT$120


打的番酒店   都已經 8 點 15分   食埋嘢先沖涼 ~

焗烤海鮮貝 (NT$100/3 份)


幾好味喎


里奧大人問我係咩嚟 ?!   我話我都唔知喎   哈哈   不過我食到有冬菇同魷魚   又唔覺有薯蓉   因為口感唔係腍 Pat Pat


估唔到里奧大人買西瓜汁


突然覺得今晚令到里奧大人失望   我有啲唔開心   但里奧大人話無所謂啦   咩都體驗下喎 ~

影埋手信   睇多陣戲   11 點幾瞓 lu ~

呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言