2019年2月5日星期二

新春大吉 @ 台北 DAY 4 (PART 2/2) ( 5-FEB-2019 年初一 )

( 5-FEB-2019  TUE  PART 2/2 )

食完都差唔多 3 點   又周圍行下   難得無咩人   行得勁開心   哈哈 ~

Aucci   哈哈哈哈


行行下見到 Come True   就係想喺呢間食 Pancake 呀   所以即入去喇 ~

Come True


都未入去   但感覺已經好 Relax 咁


職員話制作時間要等半個鐘   但我會等   因為我超級勁想食 ~

隔離枱飲玫瑰花棗茶   但好焗呀   所以我哋要轉位


室內係咁嘅


望出去係咁嘅


等極都唔響   以為壞咗   哈哈哈哈


影相打發時間


跳番 Part 舞   哈哈哈哈


幾合拍


佢都係細細隻㗎咋   所以好驚扭斷佢隻手   


鑿井咖啡 (冰) (NT$105) / 原味那堤 (冰) (NT$130)   味道一般   但食甜品點都要飲杯咖啡   哈哈哈哈


我叫里奧大人出去影下相   又偷影我


又睇食咩   哈哈哈哈


里奧大人用大機影   我又用相機影   隔離女人笑住話咁犀害   梗係要啦   無咩幾可食呢種 Pancake 嘛   香港食又貴喎   唔捨得食呢 ~

佢好 Nice   行開行埋都同我笑   咁我周圍望   見佢望我   我又同番佢笑   我同佢真係笑咗好多次   咁走嘅時候我同佢講拜拜   佢又講拜拜再講埋新年快樂   之後我哋 4 個一齊再講新年快樂   好開心呀   哈哈 ~

抹茶紅豆舒芙蕾 (NT$230) - 里奧大人第一時間影呀


我係咁影影影   因為我真係未必會再食多一次




我真係超級開心



仲有好多配料   都一樣好味道


個 Pancake 就來塌喇   哈哈哈哈哈哈


認真的倒綠茶



我唔客氣喇


超級大滿足


再見



好攰   哈哈哈哈


周圍行


悠遊卡貼紙


我企喺里奧大人對面睇   佢同我講話要買張比阿 mi


我影中間呢張 Berry 比家姐睇   里奧大人笑住話依家佢唔鍾意 8 哥喇 ?!   哈哈


都有唔少人踏微笑單車噃



@ 中正紀念堂捷運站


張相嘅幕門咀   我以為自己拍咗 Video 呀   係咁按住個咀想睇自己拍緊咩
 

我自己聽番自己喺野柳公園嘅尖叫聲   


咀方向位置係拖喼嘅樓梯


4 點幾到西門町   突然間覺得好多人呀 ~

正常嘅西門町   哈哈


臭豆腐


見到咁多人都唔想買嚟食了   


亂剪呢個名好掂   哈哈


我哋買聽日嘅戲票   如果要爆谷好似加 NT$20   但我話唔食   里奧大人覺得好驚訝   哈哈   咁買戲票嘅時候   發生咗一段小插曲   我哋想睇個 MON 揀位啦   但職員話我哋唔可以自行揀位   由佢安排   之後佢話我哋嚟得早   所以幫我哋揀一個最正中同最靚嘅位喎   因為我哋唔知個場喺點   咁唯有信佢啦


@ 樂聲影城


Book 咗 5 點熊一燒肉   睇 Vlog 又話好好食   完全唔係噃   本來想加錢食另一個套餐   但見隔離加咗錢嘅同無加錢嘅質素都係差唔多   所以唔加喇 ~

冷盤食物   我無食過呀 


Haagen-Dazs 雪糕 


總共有 16 款口味


我一定會食 Raspberry Sobert 


我鍾意 MOVENPICK 呢個牌字   口感順滑啲


醬料區


我未嚟到之前   問里奧大人咩係可爾必思 ?!   佢見到就即刻影比我睇   哈哈


地方都闊落


職員一輪咀咁講   搞到我都緊張埋   但完全唔知佢講咩


有韓燒   仍有打邊爐   


火鍋來了


第 1 Round


主打食牛肉


咁多肥膏嘅


鹽烤海蝦


第 2 碟就似樣啲   但切到細細塊又薄切切   個爐又黐住啲肉   夾番上嚟得嗰少少   哈哈


香酥鯖魚


照燒帆立貝




望出去係咁嘅


沙茶羊肉


椒鹽雞軟骨   我以為細細粒嗰啲咋   估唔到係連埋肉嘅雞軟骨


蜜汁烤雞翅




燒喇燒喇


我唔知沙茶牛肉係咁樣燒熟佢㗎   怪不得頭先有個蓋啦   真係大鄉里了


里奧大人一定要食哂啲菜   因為有羊肉味道   我唔食呢


繼續燒


里奧大人用大碗


我又跟佢用大碗   但我無佢 "北" 得咁實的的


職員好主動換個鐵網


里奧大人再來


我又再來   哈哈


餐廳環境


全場爆滿


7 點食完   行家樂福   里奧大人問有咩嘢買   我話想買啲餅乾同朱古力   但佢行得快過我   我要追住佢咁   咁行超市無意思   趕過平時行路番公司咁   所以我買完薄荷糖都走   唉 ~

黑媽媽


到 Carrefour 喇


好大隻麻糬


入去睇其他


飲品包裝好得意


里奧大人話放到咁亂嘅  


抵   所以買咗 5 Pack


買咗 1 Pack 王子麵


我覺得好斜   哈哈


多謝惠顧


扭蛋銀行


扭到咁大隻   哈哈


去到西門町都 8 點   咁買埋珍珠奶茶就番酒店 lu ~

人潮


茶客幫排哂隊呀


但我都要整番杯


佢個樣有啲似許志安


食哂去


今次一樣咁好味道呀


原來勁多鮮奶先好飲


我望上去好好奇   咩係水包   原來係防水包   哈哈哈哈


8 點 20 分番到酒店   沖埋涼又睇陣戲 ~  

酒店會寫邊位員工幫房間打掃


里奧大人影嘅


之後開始整鬼家姐同阿 mi




咁我聽完佢整鬼家姐   我就去沖涼   之後居然又聽到佢講同一段對話   整鬼阿 mi


感覺里奧大人佢自己講完呢   自己好開心係咁笑


之後再影呢張相比佢哋   佢肯定好想人哋同佢開年   哈哈






每日都行咗好多路   其實對腳都幾攰   所以多數 11 點幾都瞓覺㗎喇 ~

呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言