2019年2月14日星期四

御苑皇宴 @ 九龍灣 ( 14-FEB-2019 )









( 14-FEB-2019  THU )

尋晚 12 點同 4 點起身去廁所   下次真係唔好飲湯好喇   哈哈 ~

里奧大人今朝上大陸   佢起身之後   我都即刻可以瞓番 ~   

已經攰   仲加埋潮濕天氣變得更攰 ~

早餐食吞拿魚治烘底   之前完全唔記得有呢款三文治呀 ~


菇場唔忙   繼續 Load 相 ~

有時家姐會問工人 Berry 姐做緊咩 ?!   工人就會影相比家姐睇   之後家姐就會 Send 比我睇   一見到 Berry 姐   個人當堂精神好多   哈哈 ~

我話今日咁熱唔駛要被仔啦   但工人成日都會幫佢蓋被   堅當佢 BB 仔咁   哈哈


Lunch Time 行陣再買酸辣米線番菇場食   本來想食 Flakes   但菇場好鬼凍   真係要食啲熱嘢囉 ~


仍然 Load 相   其實我覺得 Load 相先攰   因為眼定定望住個 Mon   哈哈 ~

放工約咗里奧大人喺 MegaBox 等   因為今日係水姑生日   九龍嘅姑奶們 + 兒甥仔兩公婆一齊同佢食生日飯 ~

Book 咗 7 點   所以同里奧大人周圍行下先   之後收到電話話 7 點 10 分先到   咁我哋 7 點都到酒樓坐下   因為行到有啲攰 ~

7 點食變 8 點食   最唔鍾意咁   浪費等嘅時間   里奧大人都知我唔 Like   我話如果佢搭飛機都會遲   咁我就永遠都唔會話佢遲到囉 ~

食完都 9 點   之後同里奧大人買底衫   番到屋企已經 10 點   即沖涼喇 ~

頭先急住走   唔記得多謝兒甥仔請呢餐飯   咁我 Whatsapp 打比佢   問佢係咪 xxx ?!   佢好認真話係   之後我話你認唔認我我呀 ?!   佢又好認真答: 唔好意思   我唔認得你   我忍笑忍得好辛苦   之後我再話: 你真係唔認得我呀 ?!   之後佢先好開心話係舅母   哈哈   佢話以為我係佢同事打比佢呀 ~

今晚 11 點都瞓   呢啲天氣真係令到個人勁攰呢 ~

沒有留言:

發佈留言