2019年2月7日星期四

新春大吉 @ 台北 DAY 6 (PART 2/2) ( 7-FEB-2019 年初三 )

( 7-FEB-2019  THU  PART 1/2 )

今日要番香港喇   所以校咗 8 點 15 分起身 ~

沖埋涼搞掂哂都 9 點   係時候出發喇 ~

行下影下   條街無咩人真係好舒服   呢幾日真係愛上咗台北嘅寧靜呢 ~

一定要貼呢個牌   唔係一陣同我執房就麻煩了   哈哈


依家酒店會幫客人訂手信   真係好方便


台北天氣同香港差唔多   又係濕濕熱熱咁


好曬呀


無人   呵呵


其實跳起都無 1 吋   哈哈哈


我覺得黑金剛花生味道麻麻哋


好多店舖都係週一公休


如果想影關咗門嘅店舖   時間就一係晨咁早   一係鬼咁夜   但今次撞正新春假期   真係幾點影都得呀   勁開心   哈哈哈哈




要是咁寧靜   真係只能新春假期來呢   哈哈


舒服


好熱呀


好靚喎


咁早都預咗無咩人呢


去過台北幾次   都無行過康是美



一望上去係整片天空


人唔多   車仍都唔多


下次試下鴨肉扁


呢個坑渠蓋好靚   哈哈


台北嘅街道都乾淨   真的有賴啲清潔姨姨   不過其實公民教育更加重要   哈哈 


諗住去永和豆漿   但太多人排隊   所以唔等 lu ~

好多人排隊


好大隻湯包


咁去茶堀出軌啦   原來去到都 9 點半   唔怪得有啲餓啦   哈哈 ~

@ 茶堀出軌


無人好舒服   哈哈


特選早餐   去旅行真係食咩都無所謂   學里奧大人話齋   樣樣都試下   所以我帶佢食嘢   永遠唔會有壓力   呵呵


續杯半假又抵喎   不過我地無續   因為一杯 Share 飲已經好夠了  


我張張悠遊卡放喺電話套入面   嘟卡好方便   但里奧大人就過唔到機囉   


招牌肉蛋吐司 (NT$120)


我要加芝士   講笑咋   其實係餐紙巾來呢


咁睇塊吐司唔吸引   但其實係外脆內軟  



煙燻牛肉起士吐司 - 同樣好味道


差唔多 HK$81   


里奧大人食完又影下相   估唔到呢間餐廳咁大喎


杯墊都好靚


食完就去三兄妹買嘢食   之後又周圍行下   11 點左右番酒店 lu ~

里奧大人即刻買杯苦瓜蜜糖   


最後一擊


里奧大人叫我比錢   我比 NT$ 100   咁等職員找錢啦   之後里奧大人話唔駛找㗎   佢杯係大杯 NT$100   早講嘛   明明睇到係 NT$85 元


里奧大人話三兄妹好飲啲


西門町   有機會一定再來


好記得第一次嚟台北   勁鍾意食呢啲一包包嘅生果   因為里奧大人咩都話好平好平   其實之後計番都唔係平   咁果時我又無咁精打細算嘛   但上次再來台北就唔會再食   因為直頭好貴呀   同香港差唔多價錢呢   


其實係里奧大人又按錯制   但又真係好似想影條街咁喎   哈哈


再拎住杯苦瓜蜜糖跳多次   跳完熱到爆炸   其實里奧大人最辛苦   因為佢就哂我 "跳高" 嘅角度   哈哈哈哈


寶成門


義美巧克力好味道㗎   我買咗 6 盒   次次都係第 2 件 6 折


紫色牆好靚呀


 北?水


全部店舖無開 


有三代人企喺度呀   哈哈


番酒店抖陣   好似 11 點半 Check-out   但我哋 11 點都走人喇   拎行李落 Lobby   再周圍行陣 ~

執番好張枱   其實張枱好細   


床頭櫃個角好尖㗎   呢樣真係好唔細心囉


尋晚送咗 2 罐汽水   不過我哋唔要喇 


我鍾意呢啲牆紙


細細部電視


房卡好老土   哈哈


11 點 15 分走人喇   放喺行李喺酒店 Lobby 就去西門町附近行 ~

好多時都見到呢架車


隻門都好細隻



酒店設有行李磅   咁又好喎




有個照相區   我好無聊咁企埋去影張相


就係影咗呢張相   哈哈哈哈


又行番西門町   今日真係好熱呀 ~

其實平時嘅西門町係好熱鬧   所以去呢個地方係唔會悶   好多嘢睇   好多嘢食   只不過今次新春假期關係   好多店舖都休息   其實開哂又點   我同里奧大人都食唔到咁多   哈哈 ~

雖然熱   但都會周圍行


一陣再買杯來飲


又經過永和豆漿   終於無咁多人   所以買個飯團   不過個飯團好鬼熱   無可能一路行一路食   咁天氣又熱喎    里奧大人等到流汗   咁我話去食冰啦 ~

唔多人㗎喇   但都要排隊


以往要排隊   我哋一定買多啲   但依家唔會啦   好記得等胡椒包等好耐   所以一口氣買 4 個   之後十年唔敢再食胡椒包呀


救火栓 


想好很重要 ?!


里奧大人負責排隊


密密包呀佢


油炸鬼好脆咁


油炸鬼真係好長   但點解同餈飯嘅係唔同色嘅 ?!


超級勁熱   拎起上手差啲想掉咗去


里奧大人話係刨冰就得   哈哈   佢真係熱得好緊要


我哋落樓下坐


越坐越多人   無諗過啲人咁早食冰   哈哈



幾難先見到個紙巾筒呀   哈哈


我影得好樣衰



芒果 + 芒果雪花冰 (NT$150) - 芒果都甜呀


成幅牆都任妳畫


連樓梯都可以寫   咁寫好辛苦喎   哈哈


其實佢可以比啲笑容


我仍然要 B 少冰 (牛奶多)   其實我無飲過 A   哈哈    


鮮奶好過奶精   


就咁睇個色都知道咩黑糖味道了


拎牌呢個男仔   沖得好飲好多㗎


尋晚已經見佢企喺度 "un" 㗎喇


開始多人    


本來想喺西門町食埋嘢直出機場   但又無咩好食咁   因為好多都係烤肉   我唔想食到成身味呀   最後都係去台北車站食嘢   里奧大人話好想食番第 1 餐嘅泰國菜   咁一定好啦   難得佢鍾意食嘛 ~

11 點 45 分去酒店拎行李   我哋喺度等里奧大人   之後有個女仔又坐喺度等人   同我 Say Hello   我又 Say 啦   原來係香港人   又傾咗陣   佢見我拎住杯珍珠奶茶   問我好唔好飲   我話麻麻啦   男仔沖就好飲啲   之後佢又問我有無飲到幸福堂 ?!   我話有飲呀   但係勁難飲囉   之後佢都話勁難飲呀   哈 ~

下次想住呢間德立莊 


番酒店拎行李了   好唔想番香港呀   哈哈


回望過去   哈哈哈哈


去咗遠東 21 商場睇下   里奧大人好驚訝話居然無扶手電電梯   所以呢個商場都應該幾有歷史   但經過 Food Court   估唔到冷氣好勁喎   因為次次經過其他啲 Food Court 都好焗呢


拖喼上扶手電梯   咁我之前只預留多一格位   點知比個阿伯攝入嚟   我個喼差啲比佢整跌   勁危險囉   之後我黑哂臉   里奧大人問乜事      


行緊萬里長城   哈哈 


呢日未完㗎 ^^

沒有留言:

發佈留言