2019年2月27日星期三

榮基打冷小菜 @ 官塘 ( 27-FEB-2019 )

招牌牛腩河粉


招牌雲吞 + 手打牛丸河粉


腐乳通菜


( 27-FEB-2019  WED )

感恩一覺瞓天光   都叫做精神   但啲天氣潮潮濕濕就堅唔舒服咁囉 ~

早餐食醬占多   乾到呢   下次都係食奶醬多算喇 ~


菇場唔忙   咁我行開咗做嘢   睇番電話   原來加拿大堂妹打比我   同我講生日快樂   勁 Sweet 呀   佢知我番緊工就勁驚   但我話我已經行咗出去同妳傾   唔駛驚 ~

傾咗 20 分鐘就番位啦   唔係啲人以為我暈咗   哈哈 ~

家姐工人一 Send 相比家姐   家姐就會 Forward 埋比我睇   呵呵


Lunch 食乳酪 + Flakes   其實都餓   真係好想買粉麵食   但今朝買咗乳酪   咁所以想食埋囉 ~

仍然唔太忙   里奧大人 3 點喺油麻地見客   5 點幾番到屋企   咁我都唔煮喇 ~

6 點 15 分都食嘢喇   食完行陣就番屋企 ~

拖埋地就開機洗衫   之後沖涼   抖陣再做教會啲嘢 ~

里奧大人 9 點都瞓喇   我差唔多 9 點半先休息   其實未做完   但好攰唔想做住呀 ~

睇多陣電視   11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言