2019年2月9日星期六

極尚大瀛喜日本料理 @ 官塘 ( 9-FEB-2019 )

好耐無食刺身   今晚要食番啲先 



好耐無食鰻魚   細細件都 OK


三文魚籽無味道嘅   但芥辣八爪魚又好 OK 喎   份量都好多


赤蝦唔爽口   我真係覺得呢間放題啲食物唔係咁新鮮   希望出年唔好又再嚟啦


燒羊架好靚   不過我只係叫比里奧大人姐夫食㗎咋


西京燒


炒雜菜


天婦羅



菠蘿酸到呢


唔記得咩花膠




牛舌   口感原來好似雞腎咁   不過下次唔會再食   哈哈



我想食呢隻雪條好耐㗎喇  


( 9-FEB-2019  SAT )

今朝 7 點半起咗身   慢條斯理咁刷牙沖涼   之後換埋衫開手機   見到家姐 Whatsapp 我講早晨   咁我就 Send 個 "番工使我快樂" 嘅 Icon 比佢啦   哈哈 ~

之後話同我食早餐   我都奇怪   好少咁早 Whatsapp 我嘛 ~

家姐話同我喺公司附近食早餐   感恩佢嚟到都係 8 點半呢 ~

牛油厚多士拚炒蛋 ($29)


榨菜肉絲湯米粉 ($29)


佢一坐低就比利是我   我話我都估到   其實駛咩咁急喎 ~

叫完早餐就傾偈   家姐話頭先諗緊   "番工使我快樂" 呢個 Icon 係咪代表我要番工 ?!   笑死我呀   佢話有時我 Off 都勁想打比我   不過就怕驚嘈醒里奧大人   我都話無緊要事唔好咁早打比我   我會好驚囉 ~


食下傾下   9 點 15 分先走人   家姐送埋我到公司樓下   好似驚我唔想番工咁   哈哈 ~

菇場其實忙   但真係唔想做個 Report 囉 ~

放工同里奧大人去官塘行陣   再食啲嘢   因為里奧大人驚我餓呀 ~


本來諗住即慶約 Ivy 食 Lunch   不過我去到嘅時候   佢已經要開工 lu ~

之後行番去 APM   居然見到阿 Jack   又傾咗一陣先走 ~

今日同阿 mi 喂喺和民食嘢   又係尋晚先約㗎咋   依家都係即慶先事成   哈哈 ~

Book 咗 2 點半   坐低無耐阿 mi 喂都嚟埋   可以一齊叫嘢食 lu ~

珍珠奶茶 ($26)


盛滿芝士凱撒沙律 ($58) - 賣相真係嚇一跳囉   廚餘來嗎 ?!


天婦羅盛合 ($88) - 呢個好味道   因為勁想食炸嘢


照燒雞肉批薩 ($48)


和民石鍋泡菜飯 ($68)


抹茶 & 黑蜜小年糕 ($23)


呢間和民唯一可取嘅地方係無人   食物質素真係非常之一般 ~

傾呀傾呀傾呀   話咁快又 5 點   係時候就走人喇   之後一齊行陣 APM   行到 5 點 45 分左右就分道揚鑣   因為大家都要去食開年飯呀 ~

今晚同里奧大人屋企人食開年飯   又係放題   但我覺得今次食物少咗款式咁呀 ~

6 點開始食   食到 7 點 45 分都走喇 ~

同里奧大人行陣 APM   番到屋企都只係 8 點幾 ~

沖埋涼開機洗衫   之後就睇戲   睇到差唔多 11 點半都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言