2019年2月10日星期日

翠河餐廳 @ 官塘 ( 10-FEB-2019 )

西檸軟雞 


瑤柱金菇扒豆苗


( 10-FEB-2019  SUN )

今朝校咗 9 點半起身   但里奧大人鬧鐘未響都醒咗   我都 9 點 22 分醒埋   咁就可以有更多時間食早餐   哈哈 ~

一出門口又覺得凍咗好多   可能又落毛毛雨啦 ~

五香肉丁公仔麵 & 3.6 牛乳炒蛋 & 牛油多士 ($32)


沙爹牛肉公仔麵 & 3.6 牛乳炒蛋 & 芝士火腿牛角酥 ($34)


食完早餐都差唔多 11 點   咁今日要學嘢   所以食完都番教會預備了 ~

咁我坐喺度睇聖經嘛   突然後面有把女人聲   細細聲講 "乜妳咁早嘅"   原來係 Ivy   我話乜妳咁早就真呀   哈哈 ~

崇拜完畢都即番屋企喇   今日真係要認真做家務   旅行番嚟之後真係好忙   完全無時間做屋企嘢   所以我同里奧大人講話今晚唔煮飯   要做哂屋企嘢先   我唔想成日記住要做屋企嘢呀 ~

里奧大人負責熨 4 機衫   我就執書櫃同零食櫃   又抹哂所有嘢   雖然攰   但執得好開心   因為之前成日放哂入櫃   已經想執好耐   但無動力去執囉   依家我再歸類番一齊   整整齊齊   搵嘢都方便好多呢 ~

體力勞動   所以 3 點半左右有啲餓   要去食嘢呀 ~


食飽又繼續做做   我覺得對手唔係我了 ~   

家姐朋友阿莊今日探 Berry 姐   勁同佢影相呀   仲整埋 GIF   佢朋友勁鍾意貓貓狗狗㗎   同埋佢好有愛心   每次聽家姐講佢   都係好多寵物喺屋企   我嗰時去佢屋企   好記得去佢天台睇白兔   諗住細細隻啦   點知係勁大隻   Size 真係大個依家嘅 Berry   所以覺得勁恐怖   哈哈 ~

衰豬   成日玩完就瞓


係咪諗緊佢好唔好咬呀 ?!


無啦啦又瞓床仔


之後又無啦啦周圍走


6 點幾食飯   食完之後再行陣就番屋企喇 ~

沖埋涼再開機洗衫   終於洗哂旅行嘅衫   感覺又清咗一樣嘢咁   哈哈 ~

睇下戲   又執下文件   今日做咗好多嘢   所以 11 點幾都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言