2019年2月2日星期六

新春大吉 @ 台北 DAY 1 (PART 2/2) ( 2-FEB-2019 )

( 2-FEB-2019  SAT  PART 2/2 )

食完個楊桃冰   又周圍行   原來都 3 點半 lu   咁見到程味珍   又入去食碗滷肉飯 ~

一早應該列明每款食物價錢啦


款式唔需要太多   因為我有選擇困難症


木瓜牛奶 (NT$65)


好味道   呢餐係 NT$130 (唔計木瓜奶)


魯肉飯 (NT$30/細) - 細細碗 Share 食就最好   雖然肥   但好味呀


地瓜苗 (NT$30) - 都幾多渣


甜不辣 (NT$20/2塊) & 蘿蔔 (NT$50/5兩) - 兩樣嘅味道都 OK 㗎


食完順便喺附近行陣   睇下啲食店幾點開舖   因為聽朝好早起身   如果無咁早開就買定杯麵番酒店呢 ~


里奧大人話想睇呢套戲


我追住來影   人哋唔知以為我好鍾意呢套戲   哈哈哈哈


都係嗰句   無高樓真係好舒服


最鍾意有大大個嘅店牌   離遠都見到嘛


睇到呢張告示   真係感受到新年就來臨喇   哈哈   開心開心


好似幾好味咁


舊式嘅餅乾同糕點


@ 峰大咖啡


上次影唔到紅樓   今次再去   同埋見到好似有市集咁   所以都想去睇呀


市集係今日先開始咋


@ 紅樓


我好鍾意紅樓嘅設計   阿婆也   哈哈哈哈


都有唔少人


見到遊行嗎 ?!


佢哋圍住條馬路係咁行


不停咁沿住 4 邊馬路行


呢個本地人都拎手機出來影


點影都得


真是假的   哈哈哈哈


見到中間個交通警嗎 ?!


今次嚟台北   覺得好舒服呀   可能農曆新年關係   人同車都唔多呢


酒店附近


舊式街道


5 點左右去捷運站   今晚會去廸化街   我要感受新年氣氛呀   哈哈 ~

幕門有路線圖   咁就真係唔驚搭錯線喇   如果企前面睇到嘅話


好耐好耐之前   我同朋友喺商場走失咗   嗰時唔興手機家嘛   我真係叫商場開機 Call 佢呀   之後比佢鬧死我   話咁樣衰   哈哈哈哈



一出捷運站就見到一堆人潮   所以話跟住佢哋行就可以   同埋真係另一邊方向係無人行㗎   所以肯定佢哋係去廸化街 ~

經過間玩具店   又落去睇下   之後一出來   里奧大人話見唔到人潮   我話駛咩驚吖   又唔係得一班捷運嚟   同埋真係好肯定邊個方向係廸化街囉   呵呵 ~

好大隻米奇老鼠


我影完突然覺得自己好女仔   哈哈哈哈


我都係鍾意 Ironman Q 版多啲


歡迎拍照   店主非常大方


我話左邊隻狗仔好得意呀   但其實佢應該唔係狗   同埋我話右邊隻係 ET


米妮


係咪好大隻呀 ?!   真係同我一樣高㗎   記住我唔算矮但唔係高   哈哈


好味呀   哈哈哈哈



本來想買條麵包比家姐   但見 NT$500   我覺得貴囉   所以唔買 lu


法包拖鞋好搞笑呀


里奧大人就鍾意影呢啲



呢度算多車喇


我真係覺得好危險


綠色嘅大廈   其實係咪想拆㗎 ?!


行呀行


應該差唔多到了


公司名好搞笑



好難得見到呢啲金色字


升呢公司


終於開始行去廸化街喇   要感受一下當地人嘅新年氣氛   其實好似行年宵咁   係行到嘅年宵呀   因為喺維園行年宵係行唔到嘛 ~

成條街真係好熱鬧 (嘈)   但又真食幾多嘢睇   不過多數係食物   啱哂我 ~

好大隻狗   我都係鍾意佢哋細 Size 多啲


到廸化街喇



呢座建築物好古老呀   所以我同里奧大人講   要是再去多次廸化街都 OK 㗎


好多人呀


好多紅色   勁開心


入去喇


建築物好靚


多人到爆   好在唔熱   只係嘈   嘩哈哈哈


九四狂包   唔知即係咩呢 ?!


越行呢   就見到啲建築物越古老   哈哈



正呀



唔駛怕醜   任食唔嬲



發紅包的最美   哈哈哈哈


呢個利是封好搞鬼


老婆的血汁錢   真係好想買呀   哈哈


右邊唔知咩肉


蚵仔煎


栗子真係唔可以亂買   因為食幾粒已經好飽肚㗎喇   哈哈


炸豆腐



左手邊呢個   好似係麻辣臭豆腐


其實開始行到好熱   都唔想食熱嘢


靚呀


比着以前    真係咩都買來食㗎   但買完又唔食咁囉


聽日 Last Day 喇   感恩一早 Plan 好今晚去呢


相對之下   我更加鍾意黃色嘅燈籠


全部變咗黃咁咁


御華生應該幾出名   因為佢有好多檔口呀


香港買呢啲脆果乾好貴呢


難得里奧大人鍾意食甘筍片   所以一定買   仲買咗啲 Jagabee 口感嘅薯條   好似總共買咗 NT$ 300


真係任妳食㗎   勁大方



里奧大人應該捕捉呢張相好耐   因為佢無試食軟糖   成日話我為食   其實我都係食咗 1 粒之嘛


買臘腸臘肉


我部手機鏡頭濛咗   係 Load 相嘅時候先知咋


係咪鹹蛋肉餅呀 ?!


我買咗 5 包海苔脆片


影到佢有隻牛角   哈哈


行到 6 點半就打的去南機場夜市   睇 Vlog 話好正   所以帶里奧大人去下 ~

高速公路都唔多車


司機叔叔話向前行就係南機場夜市喎


條街都幾靜


去到好多店舖無開   其實都預咗   但都期望佢哋開哂家嘛   哈哈   因為上網睇話新年前夕都會開檔嘛 ~

咁有開嘅檔口   又唔係咁吸引我哋囉   我都知個個人嘅口味唔同   只係我期望太大啫   因為想帶里奧大人去新夜市食嘢嘛   點知無嘢行嘅   唉 ~

到南機場夜市了


好似好吸引咁


行到盡頭都係覺得無咩想食咁


里奧大人話想飲酸嘢   咁去 50 嵐啦   因為無其他選擇   哈哈


檸檬梅汁 (NT$60) - 味道唔錯


我哋喺度兜兜轉轉


我話一場嚟到   點都要食番啲嘢   咁去食刀削麵啦   因為其他一係餃子一係小炒   又唔係咁想食囉 ~

呢間味道都唔錯喎   所以我同里奧大人講話都係信自己好啲   哈哈哈哈 ~

室內焗呀   所以里奧大人個鼻唔舒服呢


捲餅 (牛) (NT$90) - 呢個好味呀


麻辣牛肉湯麵 (NT$90) - 我覺得湯底好辣


麵條好煙韌   有驚喜   哈哈


酸辣湯餃 (NT$90) - 無諗過咁大碗   最後飲剩半碗酸辣湯   算勁喇我


都幾多嘢食咁噃


@ 好記刀削麵


食完就打的番酒店喇   其實只係 8 點鐘   不過今日早起身   又行咗好多路   所以唔想再周圍行 lu ~

沖埋涼   睇多陣電視   11 點都瞓喇 ~

呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言