2019年2月3日星期日

新春大吉 @ 台北 DAY 2 (PART 2/2) ( 3-FEB-2019 )

( 3-FEB-2019  SUN  PART 2/2 )

仍然周圍行   反正想睇日落   但最後都知睇唔到   因為雲層好厚呀 ~

舊舊嘅招牌


落去就係去淡水老街


淡水老街


第一樣就係去買白柚果   我仲要用 Messenger 問佢位置喺邊   哈哈


姊妹 TT 話白柚果味道好過八仙果


同佢合照   幾識宣傳   哈哈


無諗過係地舖   不過我又無問清楚   成日以為係樓上舖   好在里奧大人幫我搵咋


行下睇下   里奧大人話想食冰火菠蘿包   我話即係菠蘿油咋喎   但見佢想食   我都會陪嘅   同埋我都想試下台灣嘅麵包口感   真係 Soft 過香港嗰啲呢 ~

係幾吸引嘅


39 元一個


每次焗一個


家姐見到啲牛油一定好開心   哈哈


都有唔少人買嚟食   同埋要等囉   因為即叫即焗呀


無牛油嘅丹麥奶油菠蘿包就 30 元




佢整每一個步驟都好細心


個麵包好 Soft 呀


好鍾意呢啲字體

有幾間教會


好得意



今次嚟淡水   覺得老街多咗好多街邊檔呀   之前完全無㗎   可能係新年關係啦 ~

好多人


估唔到有美食廣場   係新開定係之前我無留意呢 ?!


好多街頭表演


Kebab


唔熱咩 ?!


里奧大人問我點解佢反轉個鑊   我話易拎起塊皮啩


我好想食花枝丸


但唔好食嘅


唔知會唔會越夜越多人呢 ?!


我同里奧大人講   以為呢間店名叫做 "自己米"   我再望真啲   原來係叫 "自己來" 呢


行到 5 點半   係時候要搵地方坐   我開始有啲攰   咁啱見到我想食嘅和果子店   勁開心呀   仲要有位添 ~

福 • 和菓子-日本道地純天然手作


煙韌嘢   我勁鍾意   但里奧大人真係麻麻哋   不過都會陪我食呢


紅豆 / 花生 / 芝麻 / 合桃 - 我本身係叫 4 串 (NT$100)   之後店員話依家 100 元有 5 串呀


點睇都好煙韌   哈哈


我想食醬油和果子好耐㗎喇   鹹鹹甜甜幾特別   我覺得好味道呀   但里奧大人話唔係咁識欣賞   哈哈


呢隻蜘蛛俠真係好細隻


保持環境清潔   人人有責


手拖手


頭大身細   所以好易反艇   哈哈


有免費綠茶供應   飲完無咁滯


店內環境


食完超級飽呀   我覺得食芋圓呢啲會好飽肚   同埋有啲頂胃   但珍珠又唔覺咁喎 ~

差唔多 6 點了


話咁快就天黑添   我話第 1 次天黑仲喺淡水   之後里奧大人話我哋晏入嚟呢   咁又係喎


好得意呀   不過忍手唔買


耶穌出世


突然好想食鐵蛋


依家啲 Size 係珍寶珠咁細粒咋   我其實起碼 10 年無食 lu   今次食番覺得好好味呀   哈哈


走人喇



我話食 Donut   因為第 1 次嚟台北   里奧大人喺 Mister Donut 買咗個 Dount 比我食   所以我一定要再回味一下   但今次要自己買   因為里奧大人話入面好焗


餅乾可可波堤 (NT$45)   無以前咁好味道了


6 點半離開淡水   去到西門町又想食啲嘢 ~

搭捷運番酒店


台灣都有關愛座   但好多人唔敢坐   根本係浪費咗啲座位


個 Model 望住個乞衣


必食嘅臭豆腐


正呀


夠熱   可惜唔夠脆   但都好好味


底部好多汁架   所以食起上來唔會太乾爭爭咁呢


一口香腸   食起來就好方便喇


其實又熟又生咁擺埋一齊   好似唔係咁好咁


如果有生蒜就更加好味


我諗呢幾日都會行嚟呢度㗎喇   哈哈


度度都無咩人咁   唔錯唔錯


如果平時都係咁少人就好啦


諗住去程美珍   不過佢哋已經休息 lu   咁我話行開嚟   想去誠品買豬肉乾   因為家姐話好味道呀   所以幫佢買 2 盒 ~

因為我想慢慢睇下有咩味道    我知里奧大人無興趣嘛   所以叫佢周圍行陣   等我可以慢慢揀 ~

估唔到里奧大人自己買蜂蜜苦瓜汁


好味道   只係我唔太受得咋


仲食埋雪在燒添   依家一份要 50 元喇   上年好似 45 元


偷食仲影埋相   不過我都開心嘅   佢肯定鍾意食嘅先會影相   所以我煮嘅嘢佢從來唔影㗎   哈哈哈哈


我無啦啦搞肚痛   感恩真係去到誠品咋   怪不得頭先行行下都有啲頭暈啦 ~

@ 快車肉乾


我幾鍾意佢哋包裝   因為個膠盒好硬身


買 2 盒比小組一齊食


買完豬肉乾就喺誠品行下   見到有小丸子   所以即去睇啦 ~

我以前都好鍾意小丸子   依家都 OK 鍾意


超得意呀   好鍾意啲公仔係慘慘樣呢


仍都係以前好鍾意嘅臘筆小新


我合埋眼影嘛   又唔知里奧大人影咗未喎   只係最後聽到佢話: 夠喇   我先收番埋個咀   哈哈


周圍行下   見到有間戲院又睇下   因為之前里奧大人成日話想喺台灣睇戲   但今晚得 12 點   咁一定唔睇啦 ~

問佢幾錢張飛   佢好悔氣話 220   好少見台灣人咁無禮貌 ~

買埋鹹水雞   咁里奧大人話要買杯楊桃冰   估唔到佢咁鍾意食喎   之後買埋個滿漢牛肉大杯麵   今晚番酒店開餐 ~

@ 萬國滷味


無諗過豎琴都會出現


又行番去酒店 lu


錢櫃呢個名聽咗好耐㗎喇


着燈就好靚喇



算唔算人多過車呀 ?!   哈哈哈哈


番到酒店附近都 9 點半   因為聽朝好早起身   所以我同里奧大人講話睇下附近有咩餐廳有早餐食   感恩搵到一間係 7 點開舖   咁我哋可以食完早餐先出發呢 ~

4/2 開 7:00am   真係好感恩呢


@ Ikari Coffee


Dante 都有開


沖埋涼就食鹹水雞   里奧大人就食杯麵   勁開心啦佢 ~

鹽水雞 (小辣)   其實真係要辣先好味   因為我生飛滋   唔想食咁辣囉


以前會拎啲信封做紀念   但依家唔會 lu


睇多陣戲   今日行咗好多路   對腳真係好痛   所以睇到 11 點都要瞓覺喇 ~

呢日行程完畢 ^^

沒有留言:

發佈留言