2019年2月7日星期四

新春大吉 @ 台北 DAY 6 (PART 2/2) ( 7-FEB-2019 年初三 )

( 7-FEB-2019  THU  PART 2/2 )

1 點 15 分到台北火車站   諗住買 1819 車票   但職員話上車可以用優遊卡嘟   咁樣仲方便   反正新年期間 d 車都來來回回   所以應該好快有車呢 ~   

@ 1819 車票站 


一生一世   哈哈哈哈


今日 28 度   怪不得熱到嗌救命


好難想像   台北有唔少乞衣同埋傻佬


呢度就真係好多人喇 



1 點半到餐廳   都要排咗 10 分鐘   算係好快架喇 ~

我見到 d 人一坐低就有小食   所以同里奧大人講話係咪送小食呀 ?!   咁點解上次我地無嘅 ?!?!   之後佢話頭先等位 d 人叫咗嘢食   咁一坐低咪有得食囉   唔係送架   哈哈哈哈   突然覺得佢好醒 ~

點好食物   里奧大人就即刻出去搵有扶手電梯嘅位置   因為拎住喼比較麻煩 ~

頭尾呼應   所以今日食番第 1 日到台北嘅 lunch   哈哈    


雖然依家台北嘅消費都唔平   但點都平過香港   哈哈


清邁食咖哩麵係好細碗   但呢度好大碗   係 double 份量 @@  


最愛脆卜卜麵條


好漏   哈哈哈哈   


里奧大人影埋張相先食   佢真係好鍾意食噃


呢個湯底係酸酸辣辣   真係好醒胃 


食套餐先有雪糕   但我無叫套餐呢   睇人整都好開心架   哈哈   


食完就行去 1819 站   感恩去到車站就有車準備開   我地 2 點 07 分到   2 點 10 分都開車了 ~



2 點 52 分到車站   沿途應該無塞車   因為我上車無耐都瞓着咗   哈哈 ~

點都要拎住   里奧大人都叫我唔好飲啦   擺咗咁耐   哈哈


塞車 ?! 


重陽站


落車喇

出境


豬麻開門   條豬腿好得意呀   哈哈


真係變豬回港   哈哈 


17:40 Hong Kong CX405


行到最前


同酒店嘅磅數差唔多呢




唔好講笑   真係驚要開喼架


搞掂哂就幫家姐去買 XO   咁店舖只有 70CL 同 1.5公升   但無 1 公升   所以買 70CL 算喇 ~

咁我計緊兌換率   個男職員係咁講講   又話咩 2 個人可以買 3 支 70CL   一係買 1 支 70CL & 1 支 1.5 公升   咁就唔會超過 quota ~

之後係咁話抵飲   又話之後買就係原價架喇   我好想開口話原價咪唔買囉 ~ 

樣樣抵買嘅嘢   我都可能會心動   但酒呢家嘢   我唔會囉   因為我完全無興趣   我只係幫家姐買嘅啫 ~

我覺得呢個職員超級煩   佢再講好抵嘅時候   我舉手示意佢 stop   佢先收聲   講真   家姐叫我買 1 支就 1 支   我只係睇住個銀碼買   啱就買   如果好平都只係會買 1 支比佢   唔會因為好平而買多支囉 ~

幫家姐買呢支 XO  


簽卡   


好貴喎


周圍行



我唔識欣賞


祈禱室 




每處地方都有豬 



C 區設計真係靚好多


呵呵 


Hello Kitty 呢區好靚呀


電話亭都好靚 


好得意呀   難道我依家愛上粉紅色 ?!?!  



大飛豬



豬豬 


扁扁嘅袋   我覺得非常之唔好用   裝唔到嘢


搞鬼襪子


仍然行 C 區   其實行都有 d 攰   哈哈


呢 d 豬色好靚 


十字架 


我好開心話想影張相呀   里奧大人用手機影咗幾張   話背光睇唔到樣   話要拎部大機出來影 ?!?!   我真係好感動啦   為咗影 1 張相就拎大機   所以我話唔駛喇   無所謂呢    



里奧大人話 2345 呢個班次好好記喎   我話依家先 1640   有排等好慘啦   哈哈


回香港了 


B 區設計真係無咩特別


唔同嘅 Airline


里奧大人好勁呀   刮到 $68 嘅食物   可惜我地用唔到啦   哈哈


準備登機


都唔記得有無 delay


唔知咩來 


第 1 次見咁多車 


日落喇   可惜影到反哂光  



6 點半派飛機餐


次次坐飛機   無耐就會覺得好凍好凍   所以呢個熱辣辣嘅飯   我覺得好好味呀   但里奧大人話唔好味道   哈哈


最期待係睇呢盒係咩嘢   哈哈 


原來係笑口棗


話咁快就到香港 



熄燈


安全降落




差唔多 8 點


等緊行李


8 點 15 分


龍馬精神咁番到香港喇


打的番屋企   番到去都即刻開喼   因為我要洗衫 ~

之後就大清潔廁所   沖埋涼再 unpack d 手信   搞掂就休息喇 ~

其實再整依樣整果樣   12 點幾先瞓   聽日要番工呢   希望番半日啦   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言