2019年7月13日星期六

短宣 ( 13-JUL-2019 )

( 13-JUL-2019  SAT )

尋晚瞓唔到呀   勁緊張囉   所以今朝 5 點 50 分要起身   真係有啲攰喇 ~

6 點 20 分出門口   去到火車站要等多 1 班車先去落馬洲   所以又搭羅湖班車喇   坐頭真係舒服好多   因為我真係想瞓覺 ~

去到落馬洲   里奧大人就食早餐   我就未餓   所以唔食住喇 ~

今日都幾好天氣  



8 點 40 分齊人   同姊妹 YY 一路行一路傾   熱到我哋呢   塊臉完全係汗水   哈哈 ~

9 點 10 分出車   祈禱之後再講哂所有程序   大家可以安心瞓覺了 ~

瞓呀瞓   今次加油站居然無熱食   不過對我嚟講無所謂   因為我本身有帶早餐   只係如果有得食   都會買啲嚟一齊 Share 食啫   哈哈 ~

差唔多 11 點上車   到我食早餐喇   食完又好快瞓得着   哈哈   今次比較攰 ~

居然見到 Berry 嘅疏堂表妹   好得意呀



1 點幾到飯店   但飯店壞咗冷氣   好在頭先架車嘅冷氣好夠   我都可以頂住頂住   唔會話太熱 ~

食完就去崇拜嘅地方   我同里奧大人係唔同嘅服侍崗位   所以有時都唔知佢去咗邊㗎 ~

散會都 5 點幾   練埋歌就番酒店休息   6 點半就出飯去飯店食飯喇 ~

食完抖陣就去聚會地方   今晚我同里奧大人負責帶遊戲   我負責諗遊戲同預備工具   里奧大人就負責講解遊戲玩法   互相補足   哈哈 ~
   
我黐咗啲紙條   姊妹 M 話我整得好靚   仲黐得好實淨呀   哈哈   咁我都覺靚㗎   因為我一係唔做   一做就做到最好嘛   唔鍾意求求其其 ~

其實要我負責遊戲嘅話   我最主要係想分享聖經金句喺遊戲當中呢   感恩呢兩個遊戲比到呢個訊息出來   真的感謝神   遊戲順利完成   其實當初話要負責   我係驚嘅   始終無試過嘛 ~

不過今晚玩遊戲只係用咗好少時間   等我再諗定多啲遊戲先 ~

聚會完整都接近 10 點   係時候番酒店休息喇 ~

番到酒店即沖涼   11 點左右都瞓覺   今日出咗勁多汗   個人真係好攰呀 ~

沒有留言:

發佈留言