2019年7月29日星期一

大家樂 @ 官塘 ( 29-JUL-2019 )

紐西蘭西冷牛扒 (蒜蓉汁) ($69) - 蒜蓉汁又幾好味喎


酥皮周打魚湯 - 個湯唔熱   好在酥皮無腍咋 


( 29-JUL-2019  MON )

今朝里奧大人上堂   所以又陪我食早餐 ~



菇場唔忙   今日係我最後衝刺喇 ~

Lunch Time 出去買墨丸河番菇場   其實我唔想出去   但菇場太凍   要食熱嘢暖身囉 ~


溫呀溫   好感恩係我答啱好多題   起碼有啲信心啦   哈哈 ~

放工即走   番到屋企抖陣   等埋里奧大人整埋啲嘢就出去食嘢   原本已經 7 點喇 ~   

我同里奧大人都唔太餓   所以 Share 食一個扒餐就夠 lu ~

食完即番屋企沖涼   之後再溫習   溫埋就唔駛再溫呢   好開心   哈哈 ~

里奧大人 10 點半瞓   我溫到 11 點半先瞓   聽朝要早起身呢 ~

沒有留言:

發佈留言