2019年7月17日星期三

麻辣手撕雞飯 (外賣) @ 屋企 ( 17-JUL-2019 )

麻辣手撕雞飯 (小辣) - 我覺得好味㗎   最正係食完唔駛洗嘛   哈哈


( 17-JUL-2019  WED )

今朝諗住出門口嘅時候   里奧大人話起咗身   所以陪我食早餐呢 ~

奶醬多


油醬多


菇場忙呀   又溫習唔到添 ~

同里奧大人一齊食 Lunch   食完又要番工 lu ~



終於無咁忙   溫習一下就放工喇 ~

里奧大人今晚去考試   所以都唔趕住番屋企   咁去買埋大樹菠蘿同雞骨草   感恩去到巴士站有車   條街勁焗熱   好想快啲上車   哈哈 ~

我買埋飯就番屋企喇   企喺度拻大樹菠蘿   啲汗真係不停流   分分鐘多過去徑步流嘅汗添呀 ~

沖埋涼再開機洗衫   其實有 3 機衫未熨   不過我唔熨喇   呢排想多啲時間溫習   留番里奧大人熨呢 ~

7 點半食飯   抖陣再食大樹菠蘿   都係覺得泰國嘅甜啲多汁啲   下次都應該唔再買呢隻海南大樹菠蘿 lu ~


食完飯睇多陣 Youtube   突然覺得好多嘢睇咁   不過都係睇咗半個鐘   都係想溫習多啲 ~

里奧大人 10 點半番到屋企   我都差唔多溫完喇   其實好攰   開始腦閉塞   唔想再溫 ~

同里奧大人傾陣偈   原來都已經 11 點半   係時候瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言