2019年7月14日星期日

短宣 + 吐司工房 @ 九龍灣 ( 14-JUL-2019 )

泰式雞椰漿飯套餐 + 檸檬薏米 ($66) - OK 啦   但江魚仔唔脆嘅


呢件雞扒係脆   但無咩味道囉


巴東牛肉黃薑飯套餐 + 凍檸檬薏米水 ($68) - 里奧大人話啲牛肉好乾呀


( 14-JUL-2019  SUN )

今朝 6 點 45 分起身   沖埋涼再執埋啲嘢就出發食早餐喇 ~

咁我一定會帶大嘅黑咖啡上去嘅   我拎咗 2 支出來   弟兄 ML 以為我要飲 2 支   哈哈   我多數飲最多 2 細杯仔㗎咋   因為有其他弟兄姊妹都會飲   咁就 Share 最好   我最多拎 3 支㗎咋   因為都好重下   哈哈 ~

今日 9 點開始聚會   我仍然負責兒崇   之後我同里奧大人 & 姊妹 M 就有家訪   逗留 45 分鐘左右就番番聚會嘅地方   食埋 Lunch   差唔多 12 點 50 分就出發番香港喇 ~

今次會停 2 個加油站   咁去完一個加油站之後   弟兄 WW 叫我哋盡食盡飲   哈哈哈哈   但行咗好似 20 分鐘左右   師傅話仲有 10 分鐘就到加油站   之後就無㗎喇   咁問停唔停 ?!   我哋話唔停啦   之前去完廁所無耐 ~

不過我習慣坐長途車唔飲咁多嘢   始終好怕塞車呢 ~

去到落馬洲即刻個個去廁所   弟兄 ML 話飲咗成支涼茶呀   哈哈   姊妹們就話問嘅時候唔駛去   但問完無耐就覺得想去   哈哈   我都係咁㗎   唔好提就唔想去廁所咁囉 ~

7 點左右到九龍灣   咁食埋嘢先番屋企 lu ~

番到屋企第一時間開機洗衫   沖埋個涼都休息喇 ~

睇多陣電視   11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言