2019年7月22日星期一

米線陣 @ 官塘 ( 22-JUL-2019 )

大汗霸氣雞扒蕃茄湯米線 ($57) - 湯底無味嘅


炸雞扒好味   但真係勁熱氣   哈哈   唔夠瞓食炸嘢真係驚驚哋㗎   不過好想食呢


蟹捧 + 紫菜 + 手打豬肉丸米線 (麻辣蕃茄湯底)


( 22-JUL-2019  MON )

感恩一覺瞓天光   呢排有啲壓力   所以有時瞓得都唔係咁好呢 ~

早餐食吞拿魚治烘底   餓呀 ~


菇場唔忙   大粒唔喺度   可以全力溫習   哈哈 ~

同里奧大人一齊食 Lunch   食下傾下都唔知原來已經 1 點半   要即番菇場喇 ~

辛味咖哩雞肉意大利麵 ($68) - 我覺得幾好味   可能我好想食意粉


香煎雞扒蛋包飯 (咖哩汁) ($58) - 今次個咖哩汁味道比較淡


估唔到 Lunch Set 有 Dreyers 雪糕   仲諗住埋單走人添



仍然溫習   做啲唔識嘅題目   真係令到我好似瞓着   哈哈   所以間唔中都會上網   比自己抖下 ~

放工即走   同里奧大人去官塘廣場買護髮素   行多陣就去米線陣食嘢喇 ~

食完就番屋企   因為里奧大人要影証件相   所以要換衫再去影   咁我問佢駛唔駛我陪 ?!   估唔到佢話要   仲話如果無我陪佢   佢唔識笑喎 ~

講到咁   唔陪都唔得啦   咁到佢試影嘅時候   佢都笑得比較含蓄   接近苦笑   所以再正式影嘅時候   我真係要做動作引佢   佢先識笑   同埋笑得自然啲   出面見到我咁樣   以為我氹緊細路仔影相添呀   哈哈 ~

番到屋企都即沖涼喇   睇完新聞就溫習 ~

今晚勁呀   溫到 11 點半   其實唔望個鐘都唔知咁夜添呀   所以要即刻瞓喇   里奧大人就繼續上網睇嘢 ~

沒有留言:

發佈留言