2019年7月8日星期一

翡翠拉麵小籠包 @ 九龍灣 ( 8-JUL-2019 )

回鍋肉配薄餅 ($80) - 我覺得味道唔掂呀   又無鑊氣


四川酸辣湯麵 - 熱辣辣好味呀   酸酸辣辣又開胃   同埋都好多料   呢碗好似 $60   


( 8-JUL-2019  MON )

尋晚瞓得勁差呀   我估係 3 點嘅時候飲咗咖啡   上次又係咁樣瞓得唔好   咁即係第時最遲 2 點前好飲    唔係就唔好飲喇 ~

感恩又唔係好攰   但晏啲就唔敢講喇   嘩哈哈哈哈 ~

早餐食芝腿治烘底   想食飽啲 ~


菇場忙下停下   之後又溫習了 ~

Lunch Time 出去行下打簿   順便行下   一行就行咗半個鐘   突然好想食蛋撐   所以買 2 個番菇場食 ~

番到去都已經 1 點 15 分   食咗 1 個先   原來都幾飽   之得買 1 個啦


唔忙就繼續溫習   3 點幾開始有啲攰   又食埋個蛋撻先 ~

放工即走   里奧大人朋友今晚唔得閒   所以約佢聽晚   就係咁   里奧大人又話同我食 ~

上次姊妹 LW  話翡翠拉麵嘅酸辣湯好辣   咁就要試下喇 ~

食完行陣都番屋企喇   沖埋涼就食生果   抖陣就熨 3 機衫喇   不過我只熨咗 2 機   里奧大人就熨 1 機   呢排我都懶郁   唉 ~

溫習一陣   11 點唔夠我都自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言