2019年7月9日星期二

八方雲集餃子專門店 @ 官塘 ( 9-JUL-2019 )

韓式辣味鍋貼餐 - 好想飲熱嘢   所以酸辣湯   雖然無咩味   哈哈



( 9-JUL-2019  TUE )

尋晚早瞓   所以今朝起身都精神 ~

諗住出門口   里奧大人又話醒咗   可以同我食早餐呢 ~



菇場唔忙   又繼續溫習   好想快啲過埋呢個 7 月呀   哈哈 ~

呢排唔舒服   教會活動又忙   唔參與又唔得   因為之前應承咗   溫習又要時間   有時瞓唔到   堅有壓力喇   但只係爛臉爛咀   又唔見我瘦喎 !

其實感冒都應該好番 8899   應該唔駛睇醫生喇啩 ~

之前 8 卦講咗啲嘢令我好反感   我直頭係好憎佢   完全當佢透明   但其實我覺得自己咁樣嘅心情番工   我又好辛苦   因為我好鍾意我呢份工家嘛   但成日會見到佢   咁我咪成日好唔開心 ?!   之後睇到個專頁   講 "饒恕"   我覺得好似要我咁做   咁啱 8 卦又無啦啦同我講笑   我又同番佢講嘢囉   之後我個人又無嘢喇   講講下   自己都有啲精神分裂咁   哈哈 ~

Lunch Time 出去行陣   之後再買魚皮餃河番菇場食 ~


忙到 3 點幾   之後即溫習喇   難得仲有短暫記憶   哈哈 ~

放工即走   里奧大人約咗朋友喺九龍灣食飯   咁我番到屋企都執咗半個鐘頭嘢   差唔多 6 點半就去食嘢喇 ~

本來想食飯   但個胃脹住脹住咁   所以都係食餃子算喇 ~

食完行陣就番屋企   真係覺得自己太耐無執嘢   所以襯里奧大人唔喺屋企   就全間屋大清潔   攰鬼到呢 ~

拖埋地就沖涼   都已經 8 點半喇    係時候休息 ~

抖到 9 點又繼續溫習   里奧大人 10 點幾先番到屋企   同佢傾多偈   我 11 點 15 分都自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言