2019年7月30日星期二

陶源酒家 @ 尖沙咀 ( 30-JUL-2019 )



( 30-JUL-2019  TUE )

今朝 7 點起身   同里奧大人一齊食早餐   因為今朝有 "不合作運動"   所以我食完都諗住出門口喇 ~



本來我係搭地鐵過海嘅   但我要搭嘅路線已經完全關閉   所以我即轉搭巴士   感恩車程好暢順   11 點唔夠已經去到灣仔   但我係考 1 點半   哈哈 ~

咁唔緊要啦   我覺得最緊要早啲到   起碼個人定啲   今次無里奧大人陪我   又係第 1 次搭巴士去考試場地   感恩落車地點係之前經過嘅地方   里奧大人又 Cap 咗落車方向比我   咁就略略知道自己行咩方向呢 ~

見時間咁早   我都行咗陣   仲買咗 3 條裙 1 條褲   咁又幾開心喎   可能呢排成日溫習   無咩時間放鬆下 ~

咁買完就去大家樂坐下溫習下啦   不過之後開始多人    我都去會場等喇 ~

食唔到午餐   所以買咗個包   去到會場就一路食一路溫   雖然有啲把握   但都想繼續溫下 ~

咖啡酥 ($12)   又幾好味喎   可能個人緊張   食啲甜甜地嘅嘢係舒服啲   哈哈 


排隊登記嘅時候   職員話無我個名   再 Double Check 都真係無   真係晴天霹靂啦   之後即打比我朋友   原來真係聽朝先考   堅想喊出嚟囉   唉   我唔係嬲佢   而係我好想快啲考   唔想又驚多日囉 ~

之後打比里奧大人啦   其實我把聲又未開   佢聽我電話嘅時候   佢又啱啱入 Lift   佢勁驚以為我發生咩事   把聲好似喊咁呀   哈哈 ~

成個人無哂心機   又要驚多日喎   咁我約咗中醫又未到時間   咁搭巴士出去啦 ~

去到彩虹村就搵地方食嘢喇   已經 3 點   又熱喎   開始無力同埋餓喇 ~

日式叉燒拉麵 配金桔檸檬珍珠綠茶 ($46) - 個麵條有啲硬   反正有時間   浸耐啲先食


食完抖陣就睇中醫   醫師話我個人勁濕又肝鬱結呀   之後幫我打脈   第 1 句問我   知唔知自己心跳得好快   我話個個中醫同西醫都咁講㗎   咁佢話我心跳好快   係 108   之後抖陣再 Check   居然係 111 添   佢個樣仲驚過我   哈哈   再量埋血壓   上壓 148   下壓 98   唉   之前我啲血壓指數好靚仔家嘛    真係考完試之後要好好調理番身體   同埋去徑步呀 ~

睇完都 4 點幾   咁我去完廁所就走人啦   之後問姑娘點樣開門 ?!   佢好尷尬咁同我講:  妳未比錢呀   我真係太大意喇   完全忘記比錢   咁佢話我星期五都會睇   到時比都可以   但我話咁都唔好啦   真係唔好意思囉   第 1 次睇就咁樣衰   佢一定記得我   因為我唔記得比錢   哈哈 ~   

又唔想周圍去   咁去圖書館溫習多一陣先   諗住溫到 6 點   但里奧大人 5 點放學   我又要走喇   溫得半個鐘   我自己都喺度笑   放低 Notes 無耐又話走 ~

今晚約咗姊妹 J & 弟兄 J 一家去尖沙咀   咁里奧大人就陪我拎藥先   之後再行去酒樓 ~

其實今晚係姊妹 J 公司嘅宴會   佢諗住幫我慶功   點知變咗加油   哈哈 ~

世界好細   姊妹 J 同事又帶朋友去   佢朋友係姊妹 J 老公嘅同事   咁到姊妹 J 嘅同事   原來又係我哋教友 ~

好開心我抽到 Table Prize   同埋我哋嗰枱幾乎個個中哂獎咁滯   我咃係 Guest 都有得抽㗎 ~

食到 9 點幾   影埋大合照都走人喇 ~

感恩去到即有巴士   番到屋企都即沖涼 ~

里奧大人 11 點瞓   我就 11 點半先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言