2019年7月31日星期三

翠河餐廳 @ 官塘 ( 31-JUL-2019 )

鹹魚蓉煎肉餅套餐 ($68) - 無鑊氣


家鄉小炒皇 ($62) - 難食到爆   見到幾粒腰果生勾勾咁   無啦啦又有雞柳魚柳叉燒   堅九唔搭八   哈哈


( 31-JUL-2019  WED )

里奧大人知我緊張   所以係都要陪我去考試會場   寧願送完我去會場先番學   今朝仲要 7 點起身   辛苦佢了 ~

沖埋涼就出發喇   今朝都係搭地鐵去   其實搭地鐵要轉來轉去都幾煩   不過搭巴士就真係驚塞車囉   始終番工時間同埋落雨 ~

諗住他他條條食早餐   咁我放低完份早餐   我就再睇多次時間   點知原來係 9 點考試呀   嚇死我啦   當時已經 8 點半嘛   所以乜嘢都放入口   真係唔夠 5 分鐘就食哂即走喇   最慘係陪唔到里奧大人一齊食囉 ~



咁去完廁所再入房啦   居然見到里奧大人   原來佢睇下我到咗未   哈哈 ~

我問佢做咩嚟會場 ?!   佢話擔心我未到   仲話我食完早餐走咗之後   佢過 2 分鐘都走   但落到去已經唔見到我嘅蹤影   因為行去會場都要一段路嘛   佢估唔到我行得咁鬼快   哈哈   大佬   考唔到試就慘喇 ~

真的感謝神   我終於 Pass 喇   我可以回復正常生活喇 ~

里奧大人話一陣掛 8 號風球   問我駛唔駛番工 ?!   我話應該唔駛啦   我番 1 點半   但風球 12 點 - 2 點就掛嘛 ~

咁坐巴士番屋企喇   番到屋企都只係 11 點唔夠   勁爽呀 ~

12 點左右收到西瓜 Wechat   叫我中午唔駛番   因為啲同事已經開始離開公司呢 ~

終於可以盡情睇 Youtube   之前睇親都唔係認真咁睇   始終想睇完快啲溫習   但又想睇咁囉 ~

今日開始飲中藥   每日 2 次   又唔係咁苦喎   呵呵 ~  

里奧大人 12 點半放學   番到屋企都 1 點半   咁出去食嘢喇 ~

同里奧大人 Share 食窩蛋免治牛肉飯   賣相唔掂   但其實好味喎   哈哈哈哈


講開今次考試都好驚險   首先朋友報咗另一個時間   第二又遇上不合作運動   第三我哋又記錯時間   所以考試 Pass 真係好感謝神呀 ~

食完去超市買嘢   之後番屋企喇 ~

里奧大人就睇功課   咁我就抹嘢啦   之前求其抹咋   今日就可以好細心慢慢抹呢 ~

差唔多 3 點   勁眼瞓   終於瞓咗 1 個鐘   里奧大人都瞓咗   佢就慘啲   因為陪我去考試   要咁早滕來滕去 ~

唉   點解塊臉仲爛㗎   好似爛多咗咁   勁煩   里奧大人成日安慰我   話考試完咗   會好快好番 ~

加埋又嚴重濕疹   仲要喺右手食指關節位   好難好囉    成日會郁家嘛   嗚嗚嗚嗚 ~

咁我又飲中藥嘛   里奧大人話沖咁細杯   我話夠啦   細細杯快啲飲哂嘛 ~

7 點左右去食飯   食完就番屋企喇 ~

沖埋涼再開機洗衫   搞掂哂就上網睇嘢   我要 Relax 呀 ~

今晚 10 點 45 分都自己瞓先喇   瞓得幾多得幾多   之前真係瞓得唔係幾好呢 ~

沒有留言:

發佈留言