2019年7月20日星期六

PHD 薄餅博士 @ 官塘 ( 20-JUL-2019 )

超值 2 人餐 ($170)
PHD 珍寶手拉薄餅 - 我覺得 OK 㗎



意式蕃茄海鮮意粉嘅味道就一般啦   但估唔到脆香雞 (+$15)   啲雞肉好 Juicy


( 20-JUL-2019  SAT )

今朝同家姐食早餐   好似同佢食咗無耐之嘛   所以時間真係過得好快 ~

煉奶花生醬厚土司套餐 ($38)


傳統土司  


火腿蛋麵 ($40)


半熟蛋


南洋熱咖啡


今日教會有活動   里奧大人去幫手   如果係我 Off 就好啦   可以一齊參與 ~

菇場唔忙   繼續溫習 ~

放工即走   真係啱啱好 1 點先落得出場雨 ~

我去買埋榴槤糯米糍同蘋果先番屋企   抖陣就煲山楂蘋果茶   等家姐今晚拎番屋企飲 ~

差唔多 2 點幾就去食下午茶   食完即番屋企   我要溫習呀 ~

公司三文治係我嘅兒時回憶


4 點幾出去姑奶屋企探 BB   傾下傾下都 6 點幾   係時侯要走喇   約咗家姐食晚餐呢 ~

姑奶比咗豬腳薑比我   之前家姐又比咗張豬腳薑贈劵比我   有排食   呵呵 ~   

同家姐差唔多時間到食店   食完就番屋企 ~

抖陣就食榴槤糯米糍同鹹蛋黃薯片   食完真係勁飽   哈哈 ~

榴槤糯米糍


左邊包薯片無試呀   但睇個樣好似好辣咁


鹹蛋黃味薯片真係有鹹蛋味喎   有驚喜   哈哈


家姐 9 點左右都番屋企 lu   咁我送佢去巴士站   感恩好快有車 ~

沖埋涼再練一陣歌就溫習喇   今晚都幾攰   11 點都要瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言