2019年7月18日星期四

KFC @ 九龍灣 ( 18-JUL-2019 )

雞全餐 ($46)
2 件香辣脆雞 + 辣汁香辣蘑菇飯 (普通) + 格格脆薯塊 + 經典葡撻 + 汽水 (中) - 我叫里奧大人幫手食薯格同葡撻   哈哈哈哈   之後里奧大人同我講   同朋友食飯都食唔落嘢呀   好鬼飽


( 18-JUL-2019  THU )

今朝同里奧大人食早餐   我話今次要食啲鹹嘢   所以食芝蛋治烘底 ~



菇場唔忙   我要努力溫習喇 ~

Lunch Time 出去行陣   再買魚片頭河粉番菇場食   條街焗熱到爆   可以用熱溶來形容呢 ~


仍然努力溫習   感恩呢排菇場都唔太忙   我可以多啲時間溫習   真係溫得幾多得幾多 ~

放工即走   今晚里奧大人約咗朋友 7 點半喺德福食飯   咁我話我都去淘大食嘢囉   咁可以陪下佢 ~

我去街市買黃金桃   咁拎咗 1 個出嚟聞下香唔香   之後有個女人行過嚟   問我牛頭角地鐵站點樣去 ?!   我仲以為問我啲桃喺邊度買添   哈哈哈哈   之後我話去牛頭角地鐵站好遠囉   教佢點去九龍灣地鐵站   幾有成功感   哈哈哈哈 ~

同里奧大人一齊行去淘大   我話想食 KFC 呢 ~

呢間 KFC 真係黐線   排隊排咗 25 分鐘   因為 Cashier 得兩個後生仔女   做嘢態度係慢活咁   完全唔想做咁   唉 ~

差唔多 7 點 15 分都走人喇   番到屋企都拖地   沖埋涼都已經 8 點   比自己 Relex 下再溫習   但望下個鐘原來又已經 9 點   里奧大人話已經番緊嚟屋企   時間過得咁快嘅   哈哈 ~

今晚其實都只係溫番唔識嘅題目   已經溫咗 3 次   我真係好盡力㗎喇 ~

聽朝好早起身   所以 10 點 45 分都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言