2019年7月2日星期二

米線陣 @ 官塘 ( 2-JUL-2019 )

麻辣蕃茄香酥豬頸肉 + 墨魚丸 + 金菇米線 (中辣) ($55) - 好耐無食   覺得好味道   嘻嘻


手打豬肉丸 + 滑牛肉片 + 紫菜米線 (麻辣蕃茄湯底) - 依家到里奧大人必食手打豬肉丸   事實又真係好味道嘅   有馬蹄粒同冬菇粒   咁樣比較健康   哈哈 


( 2-JUL-2019  TUE )

今朝里奧大人要番學   所以佢都早啲起身陪我食早餐 ~



菇場忙咗陣   之後我都溫習喇 ~

話咁快就 7 月


Lunch Time 出去打簿   再行多陣就番菇場喇   今日食乳酪 + Flakes   呢排食得多嘢   係時候又要清減番 lu ~


唔忙就溫習啦   難得老闆放假兩星期 ~

放工去官塘   同里奧大人去米線陣食嘢   之後拎淘寶   今次淘咗 14 Kgs   辛苦里奧大人了   呵呵 ~

番到屋企就拖地   之後大清潔廁所   開埋機洗衫就沖涼喇 ~

今晚都唔溫習喇   個人比較攰   咁我掃地嘛   里奧大人好驚咁話頭先咪掃咗囉 ?!   我話頭先係拖地   大佬唔好嚇我   呢排無記性   唔係做完又做呀嘛 ~

10 點 45 分一齊瞓覺   鬼咩   尋晚成點先瞓   今晚一定要早瞓補眠呀   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言