2019年7月7日星期日

住家飯 @ 家姐屋企 ( 7-JUL-2019 )

美極煎蝦碌 - 好味呀 


冬菇花膠燜掌翼 - 糟糟叫工人整一盒比佢   所以我哋又唔駛諗食咩餸      


南乳蓮藕燜豬手 - 又係糟糟叫工人整㗎   佢哋成家都好鍾意食   我就只想食蓮藕


印尼炸雞   工人醃得好入味   唔好睇佢白雪雪   但好有燒雞味道呀   我問佢落啲咩醃料 ?!   佢話喺佢屋企蒸定啲唔知咩   所以講唔到比我知係咩嘢喎


呢個醬又係好味道呀   係工人媽咪整嘅辣椒醬


皮蛋鹹蛋莧菜 - 好耐無食莧菜喇


蒜蓉炒勝瓜 - 我唔識炒菜   所以我鍾意食佢哋整嘅炒瓜菜   無出面街咁油嘛


粉葛湯 - 我番到屋企之後   家姐問我係咪唔鍾意飲 ?!   我話飲咗 2 碗喎   佢好搞笑   成日驚我唔鍾意啲餸   我話有得食唔駛煮   就咩都鍾意啦


大芒果 - 好甜呀


( 7-JUL-2019  SUN )

今朝 9 點半起身   沖埋涼就去食早餐 ~


今日有事奉   所以要早啲番教會預備 ~

依家嘅社會氣氛真係令人沮喪   感恩今朝聽道嘅時候   令我有所領會   我相信神係行公義的 ~

崇拜完畢就要開短宣預備會   差唔多 2 點就散會 ~

番到屋企   里奧大人瞓陣先   我就溫習   3 點就去食下午茶   我想飲凍咖啡 ~


家姐 4 點半嚟接我哋   因為家姐前工人今個月番印尼做少奶奶喇   應該唔會再番嚟香港   所以佢之前叫家姐約埋我哋   想煮餐飯比我哋一齊食呀 ~

呢個工人對家姐都好好   成日會整啲印尼辣椒醬比家姐   咁家姐都當佢妹咁添啦   買咩都預埋佢   成日有聯絡㗎   所以家姐都唔捨得佢   哈哈 ~

Berry 見到里奧大人就吠佢   之後就喱埋落梳化底   不過無耐又唔驚里奧大人 lu   又係咁舔佢隻手同腳   哈哈 ~

Berry 生咗啲頭髮喺頭頂   哈哈哈哈




仲扎埋頭髮添   哈哈哈哈


扮乖


坐定定咪好囉


個樣真係十級古惑




里奧大人話 Berry 唔肥   因為佢有過度活躍症   成日唔停咁行來行去 ~

因為工人要 8 點走   所以 6 點半左右開飯 lu ~

家姐工人 7 點番到嚟   其實啲餸都預埋佢   家姐話等佢唔駛出去食   慳番一餐飯錢 ~

呢碟辣椒魚   係隔離屋嘅工人整比家姐工人食   真係好有印尼味道   哈哈


不過佢又話未餓   話同 Berry 姐出去行   好似行咗 20 分鐘   Berry 姐一定要放電   唔係會發顛㗎 ~

差唔多 8 點 45 分都走喇   依家 Berry 太大隻   如果唔係佢可以一齊送我番屋企   我可以摸多佢一陣嘛   哈哈 ~

番到屋企就大清潔廁所   沖埋涼再開機洗衫   抖陣又溫習   差唔多 11 點半都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言