2019年7月1日星期一

保利假日酒店 @ 順德 (DAY 2/2) ( 1-JUL-2019 )

( 1-JUL-2019  MON )

今朝 8 點唔夠都起咗身   8 點半就去食早餐 ~

天色灰灰暗暗


走廊夠光猛 


西式早餐



第 1 次食蒙牛酸奶   質地好厚身   都 ok 好味


生果


甜甜酥



健康區


果汁


中式點心


小菜區   哈哈



西式早餐



湯粉麵


南瓜粥 / 白粥


配料唔錯


油炸鬼


倫教糕


西式


芝士 / 凍肉


麥片


好鍾意個圓型木盤   哈哈


奶類


果汁


咖啡好飲


哈哈笑薯餅 / 咖哩角


里奧大人等食中   因為佢次次都會叫我拎嘢食先呢


里奧大人嘅早餐   佢鍾意將啲茄汁唧落炸物上面   我就多數唧埋一邊   


我呢份早餐全部都係乾嘅   哈哈


里奧大人話啲薄脆好脆   


我又跟   哈哈哈哈   我今朝食得唔多嘢   我覺得


地方闊落



餐廳入口位置


健身室


食到差唔多 10 點就番上房   里奧大人就瞓覺   之後我睇睇下電視都瞓咗呀 ~



瞓到 11 點左右   Ivy 打嚟話想出去行   咁我叫佢等埋我哋一齊出去呢 ~

住對面房   面對面直接約時間好方便   哈哈


坐喺 Lobby 都舒服


我哋坐嘅旅遊巴


去到周圍行   估唔到有間戲院   3D 只係 RMB60 咋   如果尋晚發現   肯定嚟睇戲   反正尋晚好多時間 ~

戲院



見到間重慶麵店開咗   咁去食啦   尋日里奧大人話想試嘛   同埋好鬼熱   要入去嘆下冷氣   哈哈 ~

其實大家都唔餓   但又費事叫 1 碗麵 4 個人食   所以又叫多碟小食囉 ~

價錢非常抵


鍾意去呢啲小店食嘢   呢間店舖好乾淨  


支裝汽水只係 RM2 咋


酸辣粉 (RM12) - 都幾辣   同埋都好大碗   


荷香抄手 (RM13) - 個皮好滑   唔錯呀


呢餐 RMB31   真係平到笑


食完都即番酒店集合喇   12 點 45 分左右去到食店   又食   哈哈哈哈   不過我都唔係幾食得落 ~ 

好鍾意低密度嘅住宅



好多樹


好似香港嘅村屋呀


一見到電纜   就好掛住曼谷了


喺呢度落車


去有骨氣 ?!


露天停車場 



行入去喇


有幾間食店


跟大隊



好曬


全場爆滿



法拉利   唔知代表咩意思   哈哈



@有骨氣
順德秘制馳名水晶鵝宴


粟米魚肚


蔥油雞 ?!


好似係鯇魚


香草焗排骨   里奧大人整好比我影架   因為得我同佢未食   哈哈   


水晶鵝


好似係炸鮮奶   兒時回憶呀


黑色嘅豆腐   我唔記我咩名堂   長沙豆腐 ?!


炒菜


炒福花又係好味道


我好鍾意食呢啲齋


炸蕃薯   好味呀


里奧大人周圍影相


好多藍色


初初以為係廚房


好大盤白飯   但咁樣放咪唔熱囉 ?!   定整炒飯呢 ?!


辣椒干



食完又傾下偈   我同 Ivy 講話我唔係好熱喎   條腿仲凍冰冰喎   之後佢話我着短褲嘛   哈哈   怪不得我唔熱啦 ~

里奧大人係咁話好熱   最後要換番條 4 個骨褲添呀   因為佢好少話熱   所以佢今日真係熱到好辛苦呢   哈哈 ~

好好天氣



2 點去到景點   無瓦遮頭   終於覺得開始熱喇 ~

@ 4A 景區沙灣古鎮   好似無去南沙水鄉一條街


維修 ?!


藍藍綠綠好舒服


一路行一路影


有間店舖叫大餅營


行極唔完


車頂好多樹葉


沙灣護老院



 @ 沙灣古鎮


兒時回憶


好似金錢葫蘆


行入去喇   好鍾意有紅色燈籠嘅地方


士多


裝修 ?!


人多車多   哈哈


買零食嘅店鋪


好想買呀


大夫第街


好鍾意呢對木門 


 全程曬到呢


出入平安


牆中一點綠


好有新年感覺


磚頭屋   真係好有特色    


好舊色嘅設計


熱貓一隻


呢度啲房屋   都幾有歷史


大光巷



瑞嫻居


喺呢啲巷仔行來行去   真係唔識出番去呢


真係好鍾意呢啲建築物


太多字喇   我無咩心機睇   哈哈


好想參觀呢啲民居


曬到呢


地方好大   好舒服   行埋呢啲公園   我覺得自己勁似阿婆   哈哈


有唔少住宅


好鍾意對窗呀





我哋有無行哂呢 ?!


好搞笑   唔知咩來


藝術品


好想玩呀


建築物好靚 


唔可以企喺前面 ?!   


周圍行


茶壺


有咩特色呀 ?!


又無價錢


好鍾意呢啲窗


建築物好靚   但唔夠時間睇囉



呢條街勁熱呀   哈哈哈哈


行入啲無咁曬 lu   覺得好舒服   哈哈


買椰子嘅店舖 ?!


行到 3 點就去食雙皮奶   又有個女人問我薑汁雙皮奶好唔好食 ?!   今次我話好呀   因為我食咗好味嘛   里奧大人以為我同邊個講嘢   哈哈   真搞笑囉   呢兩日都有人問我啲嘢好唔好食 ?!   我個樣唔係咁為食呀嘛 ~

價錢好平


好多人


薑汁雙皮奶 (RMB10) / 冰糖炖木瓜 (RMB8)


好重薑味   同埋好滑   勁好味呀


@ 沙灣奶牛皇后



我哋跟導遊行番出去呀   實在認唔到路   出到去啱啱 4 點   可以開車走人喇 ~

好大棵樹


行番出去喇   好在跟大隊



沿途都有古舊建築物



唔記得點讀 lu


呢對門都好正   哈哈


唔知有無人住呢 ?!


行來行去都係咁   哈哈


西醮大餅   無咗一忽喎


蕃薯干


快快趣行入去睇


朱義盛


終於出番嚟喇


5 點半食早飯   我行緊嘅時候   聽到把聲好似日仔   即轉頭望啦   原來佢同里奧大人傾偈呀   真係係咪咁啱呀   四五六月都撞到一次   弟兄 ML 話間食店係咪佢開㗎 ?!   次次嚟親都見到   哈哈 ~

又係黃記豬肚雞


滋味椰子雞火鍋宴


豉油係主角


4 個椰子


好怕見到雞頭


火鍋配料




豆腐 / 鮮淮山


魚皮餃 / 臘味飯


臘味飯好味道


啤酒 / 天地一號   差唔多顏色   哈哈


同枱嘅團友好心急咁


正呀


一鑊熟   同唔識嘅人一齊打邊爐真係好唔慣   好在依家用公筷咋 


最後加埋腐竹


本來 6 點 45 分走得   但有團團友 Order 咗食物   所以要等埋佢哋   其實咁樣唔係咁好   無理由要其他團友等你   一係你就快啲叫囉 ~

7 點 15 分上車   都唔記得幾點去到羅湖火車站   哈哈 ~

又一日 lu


上車


泊到啱啱好   哈哈哈哈


番香港喇


我鍾意睇夜景多啲


10 點就番到屋企   即開機洗衫   沖埋涼休息一陣   11 點幾都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言