2019年7月5日星期五

德發茶餐廳 @ 大角咀 ( 5-JUL-2019 )

銀芽肉絲炒麵 ($48) - 好味呀  好多脆麵   啱哂我  


印尼炒飯 ($46) - 呢個有鑊氣呀   雖然賣相麻麻   哈哈


( 5-JUL-2019  FRI )

感恩一覺瞓天光   起身都精神   之前天氣潮潮濕濕   真係瞓得好差 ~

我都應該係感冒喇   作嘔作悶咁   又頭暈暈 ~
   
早餐要食酸嘢   咁就食吞拿魚治烘底啦 ~


菇場忙呀   又係咁流鼻水  好在唔眼瞓 ~

Lunch Time 去銀行入票   本來唔想行咁遠   但覺得有啲太陽曬下   個人又好啲咁   起碼無流鼻水囉 ~

去埋 7 仔買 Lunch 就番菇場喇   開始有啲熱   哈哈 ~


仍然忙下停下   一得閒啲就溫習 ~

放工搭地鐵   約咗里奧大人喺鑽石山一齊去太子   約埋 Ivy 兩公婆一齊去大酒店   今晚係姊妹 IT 爸爸嘅安息禮拜 ~

今晚大家都比預期早咗   感恩車程又暢順   所以 6 點半唔夠就到大酒店   咁去食啲嘢先喇 ~

食到 7 點左右就去大酒店   好多弟兄姊妹都陸陸續續到咗   7 點半準時練習詩歌   我又係咁咳   感恩練習時無咳咋 ~

9 點半左右就儀式完畢   我地同姊妹 M 一齊行番出去地鐵站   之後我地搭巴士番屋企 lu ~

沖埋涼就休息   真係好攰呀   不過都成 11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言