2019年7月27日星期六

京饌 @ 官塘 ( 27-JUL-2019 )

南翔小籠包 ($52) - 皮薄餡唔多   但都好味道


鴨菘配叉子燒餅 ($128) - 我覺得貴   但真係好味   我鍾意食松子仁同馬蹄


蔥油海蜇皮 ($75) - 又係我至愛   哈哈   好在里奧大人都幫手食咋


( 27-JUL-2019  SAT )

尋晚去咗 2 次廁所   所以今朝瞓到 10 點半   咁我起身嘅時候   里奧大人叫我估幾點 ?!   我話唔係 12 點呀嘛 ?!   我真係唔想瞓到咁晏囉   我想有時間溫習嘛 ~

沖埋涼就去食早餐   之後番屋企溫習 ~

食食下   我 Feel 到自己心跳突然 "迫迫卜卜"   勁驚呀   之後合埋眼嗰下係黑色   好似休克咁   好在之後大力呼一口氣   咁好番啲   但有啲啲暈   今次堅勁驚   好似同死神咁接近 ~

考完試   我一定要去睇中醫調理身體   命仔緊要呀 ~



今日去醫院做義工   所以 1 點要出門口   但其實我完全唔記得係今日做義工   好在里奧大人 Mark 低咗咋 ~

去到時間啱啱好   人齊就開始 Briefing   聽到要陪談就勁緊張喇 ~

院牧安排咗 1 位院友比我   原來係個婆婆   但佢唔去呀   佢話腳痛好攰   想瞓覺   咁我都唔會勉強嘅   但我就勁大打擊啦   唔會得我一個無病友呀嘛 ~

之後院牧再安排另一個比我   又係婆婆來㗎   佢好 Nice   咁我話我哋係基督教嘅   佢好驚咁講話佢係裝香   但我仲驚啦   唔知點回應佢嘛   所以我真係覺得自己要好好裝備自己呢 ~

我好感動   佢都投入詩歌敬拜   又好細心聽見証   之後我問佢想唔想聽福音 ?!   佢笑笑口話想   真的感謝神   佢仍都想參與呢啲活動   最搞笑佢話醫院遠呀   我話梗係唔會番嚟醫院參加啦   院牧會安排屋企附近嘅教會㗎   哈哈 ~

4 點唔夠就送齊哂院友上房   之後到我哋義工分享   我仲要第 1 個   真係毫無心理準備   哈哈 ~

但今次我真係覺得整個過程都係神嘅帶領   雖然我都驚唔知點做好   但感恩係當中都係平安嘅   起碼我嗰位婆婆好 Nice   更加感恩係佢想聽福音   所以我就更加開心呢 ~

大家分享完都走喇   咁去 APM 行陣啦   因為 5 點食飯真係早得滯   哈哈 ~

但行到 5 點 45 分又開始攰   咁我話去京饌食嘢喇   食完可以早啲番屋企 ~

食完番屋企   都原來已經 7 點幾喇   咁沖埋涼就休息一陣   溫習一下都唔溫喇   真係好攰 ~

我 11 點幾都瞓   里奧大人就繼續睇 Youtube ~

沒有留言:

發佈留言