2019年7月28日星期日

韭菜餃 + 菜肉餃 (外賣) + 節瓜鹹蛋湯 ( 28-JUL-2019 )




( 28-JUL-2019  SUN )

今朝 7 點半起身   食埋早餐就番教會喇 ~



崇拜完畢之後   我就有姊妹友伴週   所以里奧大人就去圖書館   因為佢 12 點要去剪髮   唔想周圍滕 ~

我完咗之後都去圖書館溫習   等埋里奧大人剪完頭髮就一切去街市買水餃同生果   食埋下午茶就番屋企喇 ~

半溶芝士牛肉豬仔包件野菜沙律 ($34) - 都幾好味


炸香茅雞脾拚薯條 ($30) - 超級大隻   所以食唔哂呀 


里奧大人熨衫   我就溫習   5 點半勁眼瞓   好大聲同里奧大人講話頂唔住呀   嚇死里奧大人   哈哈   講完之後都瞓鬼着   好似鬼上身咁   嘩哈哈哈 ~

瞓到 6 點   咁都好   瞓咗陣真係精神啲嘅   但瞓得太耐就唔好喇   夜晚瞓唔到㗎 ~

6 點半預備滾湯   7 點幾先開餐 ~   

是日懶餐 - 韭菜餃 + 菜肉餃 (外賣) + 節瓜鹹蛋湯

韭菜餃 + 菜肉餃 (外賣) - 唔想出街食   最簡單就係煮餃子   我又鍾意食呢   哈哈 ~ 

節瓜鹹蛋湯 - 之前買咗幾隻鹹蛋   我驚壞呀   所以就滾呢個湯囉   無落肉㗎   都好好飲 ~

洗埋碗就大清潔廁所   沖埋涼就休息 ~

睇多陣電視就溫習   里奧大人就 10 點 45 分瞓覺   我溫完就睇多陣電視   11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言