2020年7月17日星期五

四川辣子雞丁套餐 + 時菜牛肉炒河 (外賣) ( 17-JUL-2020 )

開餐喇


四川辣子雞丁套餐 ($63) - 雞肉就無乜味   但配菜好味呀   越食越辣


時菜牛肉炒河 ($45) - 份量超級多


( 17-JUL-2020  FRI )

尋晚去咗 2 次廁所   之後仲熱醒   成條頸都係汗呀   係咪飲湯嘅時候   落得太多胡椒粉呢 ?!   定係潮熱呀 ?!

早餐仍然去買外賣   呢排都要咁㗎喇 ~



菇場忙呀   之後 Pack File   終於都 Pack 好哂   真係了咗件心事   哈哈 ~

Lunch Time 諗住即刻食 Flakes   因為勁肚餓   之後睇 FB 見到眼霜好平   阿齋又話用開好好用   咁我即飛去萬寧買番 4 支先   之後番到菇場又唔係咁餓了   但都要食喇   已經 1 點鐘 ~



$78/支真係超級抵


阿豪走埋來同我謂   話我行得好快   落樓時見到我出去   佢番到嚟就見到我已經坐埋位   哈哈   鬼咩   條街非常熱呀   同埋都唔想留喺條街咁耐嘛 ~

忙忙忙   又好在放工前搞掂 ~

今晚里奧大人 10 點先放工   所以放工即去佢公司呢   因為我話陪佢食飯 ~

一齊買外賣番公司食   食完抖陣都走喇   唔阻住佢做嘢了 ~

番到屋企都 7 點幾   即沖埋休息喇 ~

里奧大人 10 點先番到屋企   沖埋涼抖陣都瞓覺 ~

我就睇 Youtube 睇到 11 點幾瞓   難得聽日 Off 嘛 ~

沒有留言:

發佈留言