2020年7月7日星期二

焗男爵薯仔 + 焗海鮮蝦卷 ( 7-JUL-2020 )

酸青瓜+沙律醬真係好好味道




( 7-JUL-2020  TUE )

尋晚 3 點起咗身   見里奧大人搽止痛膏   佢話痛咗一個鐘喇   痛到瞓唔着呀   我話係咪熨衫呀 ?!   佢話係左手痛   因為佢星期五搬好重嘅嘢 ~

今朝起身即問里奧大人隻手仲痛唔痛   感恩佢話唔痛呀 ~

早餐食芝腿治烘底   唔餓都要食飽啲   因為一陣要 Pack File ~


諗住一番到菇場抖陣就 Pack File   點知忙到 11 點半   搞掂再繼續 Pack File ~

Lunch Time 即去買豬軟骨酸辣米線   今日冷氣終於搞掂   所以食完唔會出汗   哈哈 ~


4 點幾終於 Pack 好哂   終於放下心頭大石了   嘻嘻 ~

諗住坐低整嘢   點知阿爽追我嘢   所以我又要追阿虫   條臭虫串串共叫我追西瓜   咁阿爽望住我家嘛   我直接大聲同阿爽講話佢叫妳追西瓜喎   之後我就番埋位   總之我做咗我嗰 Part 就可以   妳比唔比唔關我事   唔好搵西瓜大我囉 ~

放工即番屋企   洗好薯仔就開始焗喇   之後拖地同抹嘢   里奧大人 6 點幾番到屋企   佢沖完涼就可以開餐喇 ~

是日懶餐 - 焗男爵薯仔 + 焗海鮮蝦卷

焗男爵薯仔 - 買咗 2 個星期   今晚點都要食啦   無理由睇住佢壞家嘛   哈哈   終於焗哂一包   我掃咗少少燒汁都幾好味   不過我特登整咗酸青瓜沙律醬   無樣無咁滯嘛   又可以清埋啲沙律醬   呵呵 ~

焗海鮮蝦卷 - 次次整呢個餸就會諗起阿 mi   因為佢成日叫我買定呢啲做儲備   咁唔駛下下去買餸 ~

食完就即洗碗   之後開機洗衫   沖埋涼就休息 ~

手痛腰痛腳痛   更離奇係 Pat Pat 痛   唔通用錯力 ?!

以前可以喺枱 Pack File   咁個位就啱啱好   但依家要跪喺地 Pack   我又想快啲搞掂   應該用錯力呀 ~

里奧大人 10 點半瞓   我 10 點 45 分都瞓喇   好攰 ~

沒有留言:

發佈留言