2020年7月14日星期二

肉醬意粉 + 炸雞 + 粟米 ( 14-JUL-2020 )



( 14-JUL-2020  TUE )

感恩一覺瞓天光   但係仲好似瞓極唔夠咁   真係要煲啲祛濕水飲下先 ~

早餐食奶醬多   突然好想食甜嘢 ~


菇場勁忙   不過個人好似好攰咁 ~

Lunch Time 去買豬軟骨酸辣米線   阿齋叫我買完好番嚟   唔好周圍行   因為佢知我鍾意行陣先買嘢   但依家菇場附近都係高危地方   所以我哋都驚驚地呢 ~


仍然超級忙   好在放工前 10 分鐘搞掂 ~

放工即番屋企   一落車就收到里奧大人話遲啲放工   之前話佢遲放工唔講   等到我發哂脾氣   所以依家知道遲走   一定打比我呢 ~

番到屋企即拖地   里奧大人 6 點幾放工   我都預備晚餐喇 ~

是日晚餐 - 肉醬意粉 + 炸雞 + 粟米

肉醬意粉 - 開鑊慢慢炒   其實勁想焗熱   但焗完之後就乾爭爭   咁辛苦少少算啦   哈哈 ~

炸雞 - 今晚再焗熱   啲皮脆卜卜勁好味 ~

粟米 - 估唔到食剩 1 條   咁留番聽晚食了 ~

7 點 50 分先食完   里奧大人 8 點要準時開會   今晚有啲趕   哈哈 ~

洗埋碗都即沖涼   抖陣就熨衫   今晚只熨咗 2 機衫   真係好鬼攰   聽晚繼續熨 ~

里奧大人 10 點半開完會   足足兩個半鐘   真係睇見都攰 ~

今晚大家 11 點唔夠都瞓   臨瞓前里奧大人話星期四係 WFH 唔駛番公司   我話聽日係星期四呀 ?!   佢話唔係   同妳講聲啫   我話咁你星期三晚講嘛   搞到我以為聽日就係星期四   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言