2020年7月16日星期四

豉汁蒸鯇魚 + 絲瓜元貝湯 ( 16-JUL-2020 )




( 16-JUL-2020  THU )

今朝個人醒醒哋   原來都差唔多鬧鐘響   有時覺得咁樣醒呢   好似啲阿婆咁   唔駛校鬧鐘   到時到侯就會醒咁   哈哈 ~

里奧大人呢兩日 WFH   佢今朝想同我食早餐   但我叫佢瞓下好過 ~

公司附近係疫情重災區   所以我都買早餐番菇場食喇 ~

同阿虫一齊搭 Lift   佢話呢排好熱   佢本身都唔係成日流汗嘅人   話急步行兩條街   成個口罩都濕哂 ~

喺度做咁耐   真係除咗遲到之外   從未買過早餐番來食呢   不過咁樣食得安心   之後都會咁做了 ~

平時喺茶記食三文治勁方便   今次份早餐比較多嘢   麥皮要開蓋   蛋要拻殼   多士要搽牛油   咖啡要落煉奶   食完又要執   之後抹枱   不過我其實每次一番到自己位   第一時間係抹電話 Mouse 同 Keyboard   之後再抹成張枱   感覺乾淨好多 ~


食完早餐就開始忙   一忙就忙到 Lunch Time ~

好想食牛什河   所以即飛去買呢 ~


忙呀忙   放工前搞掂哂   可以準時走 ~

番到屋企即預備晚餐   里奧大人 6 點幾番到屋企   又係叫佢沖涼先 ~

今晚 7 點前可以開飯   爽呀 ~

是日懶餐 - 豉汁蒸鯇魚 + 絲瓜元貝湯  

豉汁蒸鯇魚 - 呢條魚要 $40   之前買開都只係 $30-33 架咋   依家唔比堂食   所以預咗街市買嘢一定會貴咗   好日唔食魚旗部位   我見有好多肉咁就食啦   點知差啲哽骨  嚇鬼死我呀   感恩最後無事呢   下次一定唔會再食喇 ~

絲瓜元貝湯 - 唔想蒸   因為驚隻碟唔夠位放   所以滾湯就最好   哈哈 ~

好鍾意蒸嘢   因為洗嘢都方便   如果煎嘢又要做埋大清潔   無計啦   天氣熱   真係好懶   哈哈 ~

里奧大人頭先用豬肉鬆送飯   又唔記得擺番入雪櫃   我即刻火來   已經第 2 次   佢叫我幫佢擺   我話你自己擺   唔會再同你執手尾   我真係覺得好煩   之後我話如果我見到第 3 次係咁   我會將成包豬肉鬆掉去垃圾桶   唔好再問仲有無豬肉鬆 ~

大佬   之前又係將啲筆周圍擺   又唔關好去   寫嘅時候就斷哂墨   所以我唔會將佢用完嘅嘢放番好   有時佢喺屋企開會   想搵番支筆   見佢周圍搵   我都唔會話比佢知喺邊   因為要佢承擔番自己唔放回原位嘅後果 ~

睇多陣 youtube   今晚我 11 點唔夠就瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言