2020年7月26日星期日

黑椒牛柳炒鳥冬 + 自家制特濃朱古力鬆餅 ( 26-JUL-2020 )




註定失敗


要影多張留念   因為唔會再整佢   哈哈哈哈


( 26-JUL-2020  SUN )

今朝里奧大人起身番工   之後我都好快瞓得着 ~

8 點 45 分已經醒咗   咁刷牙洗臉再整早餐 ~


食完就開始大清潔屋企   基本上有時間   我都會抹哂成張梳化   感覺乾淨好多 ~

又大清潔張書枱同電視機櫃   基本上係櫃都會抹   搞掂哂都 11 點半   即換衫去買冬瓜袪濕料   再去埋超市入貨就番屋企   咁又用咗一個鐘了 ~

換埋衫就即煲冬瓜袪濕茶   之後大清潔廁所就沖涼喇 ~

沖完凍水涼   坐喺梳化抖抖   居然唔駛開冷氣都覺得好舒服   個身好似冰冰涼涼咁呢 ~

咁見有時間就焗鬆餅   其實喺屋企真係好忙   咁加上我唔係日日執屋   我一執又會執哂所有嘢   所以搞到好鬼忙咁 ~

屋企細焗爐   要分 2 次焗   點知焗出來係咁嘅樣   完全唔似鬆餅   哈哈


里奧大人番到屋企都 3 點幾   可以食嘢喇 ~


食完就抖陣   里奧大人瞓晏覺   我就睇 Youtube ~

6 點開始預備晚餐   差唔多 7 點先搞掂   哈哈 ~

是日晚餐 - 黑椒牛柳炒鳥冬 + 自家制特濃朱古力鬆餅

黑椒牛柳炒鳥冬 - 尋日喺青林買咗 2 塊黑椒牛扒   所以今晚切絲炒烏冬   再加 2 條脆肉瓜同 1 隻紅椒切絲一齊炒   炒出來勁大盤呀   哈哈 ~ 

自家制特濃朱古力鬆餅 - 清埋包高粉   其實過期 1 個月   咁開包粉仲好香朱古力味   咁焗埋去啦   無菜油用牛油溶液   是但啦   但估唔到里奧大人話好味道   哈哈 ~

食食下飯   家姐打電話比我   話糟糟叫佢問我用咩粉喎   點解鬆餅會咁樣 ?!   笑死我呀 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息 ~

仍然睇下 Youtube   我 11 點半瞓先   里奧大人話仲未眼瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言