2020年7月28日星期二

黑椒雞翼 + 蕃茄薯仔魚湯 + 米包 & 甜品 ( 28-JUL-2020 )




奶茶 & 咖啡奶凍   好味道呀


( 28-JUL-2020  TUE )

里奧大人出咗門口   我都瞓下啦   不過瞓到 8 點 15 分都醒 lu ~

8 點 45 分出門口搭車   真係無咁多人架   感覺好舒服 ~

買早餐番菇場食   幾乎每次都係同一個早餐   勁呀 ~


其實就咁腿蛋通都好夠飽


菇場忙呀   未到 10 點都要開工了 ~

搞掂哂都 11 點幾   可以抖下 ~

西瓜喺群組發放訊息   由於聽日開始禁止堂食   咁避免外賣多人   所以 Lunch Time 改為 11:45am ~ 1:00pm   其實我覺得 12 點半食飯已經早   依家 11:45 分簡直係早餐時段添呀   哈哈 ~

好快就到 11 點 45 分   我又未餓   又見咁好太陽   所以出去行下   行咗半個鐘呀   勁爽 ~

Lunch 食今朝食剩嘅多士 + 豆漿   一份早餐只係 $24   仲可以分兩次食   真係慳唔少錢呀 ~


忙下停下又 4 點   不過今日遲咗放工   要做埋啲 Urgent 嘢先走 ~

去街市買餸   裝滿兩個環保袋   呢幾晚都唔駛去買菜喇 ~

番到屋企即沖涼洗頭   之後即滾湯喇   搞掂哂就拖地  咁就已經 6 點 ~

頭先買咗 1 斤半梳羅魚 + 2 個薯仔 + 2 條粟米 + 2 個大苦瓜 + 2 個大茄子 + 3 條角瓜 + 3 包金菇 + 4 隻雞肶 + 7 隻雞翼 + 10 個蕃茄 + 10 粒紫皮蒜頭 一係唔買 一買一定要裝滿環保袋 哈哈 ~

里奧大人 7 點幾番到屋企   咁我要焗熱啲包   所以叫佢沖涼先 ~

今晚 7 點半先食飯   突然覺得好夜咁呀   哈哈 ~

是日晚餐 - 黑椒雞翼 + 蕃茄薯仔魚湯 + 米包 & 甜品

黑椒雞翼 - 好想食雞翼   所以買咗 7 隻醃制嘅黑椒雞翼   放入焗爐焗   最後再掃蜜糖就搞掂 ~

蕃茄薯仔魚湯 - 好似好耐無滾魚湯   難得見到梳羅魚就即買喇   依家魚湯同蕃茄湯分開煮   所以比較花時間呢 ~

米包 & 甜品 - 里奧大人同事比我㗎   咁啱今晚好想食甜嘢   實在太開心喇   哈哈 ~

洗埋碗又再沖涼洗頭   其實沖幾次涼唔係問題   但洗頭真係好煩   因為我要吹乾嘛   所以我買定幾日菜   咁我番到屋企就只係會沖涼   唔會洗頭囉 ~

抖多陣就同里奧大人靈修   今次証道又令我好有得着   我發覺做人真係要有同理心   如果唔係講乜都無用   我都要好好學習一下 ~

里奧大人 10 點半瞓   我真係唔眼瞓   所以 11 點半先瞓到   唔知係咪今日飲咗北芪呢   之前飲咗幾日   真係幾晚都唔眼瞓咁 ~

沒有留言:

發佈留言