2020年7月3日星期五

蠔油燜冬菇豆腐卜 + 脆肉瓜炒豚肉 ( 3-JUL-2020 )




( 3-JUL-2020  FRI )

尋晚瞓下醒下咁   但就唔駛起身去廁所咁囉 ~

家姐尋晚喺餐枱位置撞親隻腳   腫咗一嚿   真係搞到我勁擔心   每醒一次就祈禱   所以瞓得唔係咁好囉 ~

今朝 7 點 25 分起身   因為要浸冬菇 ~

沖埋涼就出門口   之後即問家姐隻腳點樣 ?!   感恩無咁腫喇 ~

早餐食腿蛋治   真係痴咗線   我其實唔餓   食奶醬多就可以啦 ~


菇場忙呀   好快 Lunch Time ~

Lunch 食乳酪 + Flakes   真係唔想出街呀 ~


8 卦無啦啦比我睇公司群組訊息   以為整鬼我   之後同我講話只係 28 & 29-6 放 5 點   我話我尋日 5 點就走喎   勁樣衰呀   但佢話好多同事原來都 5 點閃咗   咁都好啲   哈哈 ~

我以為西瓜講一個星期嘛   無諗過係以月份計囉 ~

咁今日除咗另一間同事 5 點走   其他都 5 點半準時放工   有啲唔慣呀   哈哈 ~

番到屋企都即預備晚餐   里奧大人 6 點半番到屋企   但要等多 10 分鐘先食得 ~

是日晚餐 - 蠔油燜冬菇豆腐卜 + 脆肉瓜炒豚肉

蠔油燜冬菇豆腐卜尋晚冰姑叫我燜豆卜   咁今晚就燜啦   里奧大人都唔想食熱氣嘢   唔可以再煎囉 ~

脆肉瓜炒豚肉 - 里奧大人見我炒瓜嘅時候   佢笑笑口話又食呢啲瓜嘅   我話十蚊三條平嘛   今晚食埋去囉   唔好再問喇   佢之後再笑笑口話: 我知   妳煮咩都有益家嘛   哈哈   因為我成日咁同佢講   果然有聽我講嘢   哈哈 ~

大清潔廚房就開機洗衫   沖埋涼就休息喇   今晚好攰呀 ~

食埋生果   里奧大人就熨衫   但熨咗半機話聽日再熨   我話等我星期日熨啦   反正今晚洗咗一機衫 ~

今晚里奧大人 10 點 45 分已經瞓覺   我就睇 youtube   睇到 11 點都瞓 ~

沒有留言:

發佈留言